دستور کار ملاقات پوتین و بایدن همسان نخواهد بود

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت که دستور کار ملاقات پوتین و بایدن لزوماً همپوشانی با یکدیگر نخواهد داشت، اما مسکو حاضر است در مورد مسائلی که واشنگتن در مورد آنها نگرانی دارد جوابگو باشد.

دستور کار ملاقات پوتین و بایدن همسان نخواهد بود

بر اساس این گزارش، ریابکوف گفت: دستور کارهای آمریکا و روسیه با یکدیگر همپوشانی نخواهند داشت، اما ما آماده ایم تا در خصوص مسائل مطرح شده از سوی طرف آمریکایی پاسخ دهیم. متاسفانه، آمادگی متقابل کمتر و به ندرت مشاهده می گردد.

ریابکوف بعلاوه در ادامه تاکید نمود که طی روزهای آینده، واشنگتن سیگنال هایی از جانب مسکو دریافت خواهد نمود.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: آمریکایی ها باید با این فرض به پیش بروند که سیگنال هایی از جانب مسکو دریافت خواهند کرد - و من اینجا در خصوص ملاقات در بالاترین سطح صحبت نمی کنم - نمی دانم چطور پیش خواهد رفت، به ویژه اینکه شاید روزهای آینده برای آنها ناخوشایند باشد.

گفتنی است دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) پیشتر در سخنانی پیرامون ملاقات ولادیمیر پوتین و جو بایدن رؤسای جمهور روسیه و آمریکا به اظهارنظر پرداخته بود.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این باره گفت که مسکو انتظار ندارد که پس از اولین ملاقات میان پوتین و بایدن، تمامی اختلافات میان دو کشور حل و فصل و تغییری در روابط ایجاد گردد.

شبکه سی ان ان سه شنبه هفته گذشته به نقل از دو مقام عالی رتبه آمریکایی اعلام نمود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه 15 و 16 ژوئن (25 و 26 خرداد ماه) در ژنو سوئیس ملاقات می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1699

به "دستور کار ملاقات پوتین و بایدن همسان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور کار ملاقات پوتین و بایدن همسان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید