کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با بیان این که کارآفرینان یزدی به مسائل اجتماعی اهمیت می دهند، مطرح کرد: مفهوم کارآفرینی در یزد با مسئولیت اجتماعی عجین شده است.

کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است

محمدعلی طالبی در جلسه امروز کانون کارآفرینان استان در محل استانداری با تاکید بر این که ستاد تسهیل و جلسات متعدد استان به بحث کارافرینی و برطرف مسائل این حوزه اختصاص داده شده است، گفت: تا حد ممکن کوشش داریم که دغدغه های کارافرینان و فراوریکنندگان را کاهش دهیم.

وی از ارتقای روابط تشکل ها در حوزه کارفرمایی، کارگری و کارآفرینی یاد کرد و گفت: مفهوم کارآفرینی در یزد با مسئولیت اجتماعی عجین شده و کارآفرینان به مسائل اجتماعی اهمیت می دهند و دستی در کار خیر دارند.

وی اضافه نمود: یاری های خیرخواهانه، کارها و اقدامات ارزنده و ارزشمند کارافرینان ستودنی است خصوصاً قبل از این که بخواهیم پا در میدان بگذاریم، ورود فعال کارافرینان و حمایت و همراهی در حوزه کرونا و یاری به درمان برای ما ارزشمند است.

وی از جدیت خود در پیگیری مسائل بخش خصوصی اطلاع داد و اظهار کرد: خوشبختانه یزد در حوزه کارافرینی و فعالیت های کانون کارافرینی و همچنین امنیت سرمایه گذاری در صدر کشور واقع شده است که نشان از قوت و توانمندی بخش خصوصی است.

استاندار با اشاره به تاریخچه کارافرینی و خلاقیت مالی یزدی ها از دیرباز تا به امروز، توضیح داد: یاری ها و سرمایه گذاری مردم برای توسعه استان و برطرف مسائل قبل از اختصاص یاری های دولت، مواردی است که از سوی بزرگان تاریخ در باره یزدی ها یاد شده است.

محمدرضا قمی رئیس اتاق بازرگانی استان یزد هم در بخشی از این نشست با بیان این که ارتقای توسعه ایده ها و خلاقیت ها با هدف ایجاد ارزش اضافه نموده باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: ارتباط مستقیم کارآفرینان با پشتوانه های علمی دانشگاهی و خصوصاً جوانان فارغ التحصیل در استان لازم است تا از این طریق بتواند ایده ها و ابتکارات استان را منجر به فراوری ارزش اضافه نموده کند.

وی با بیان این که منابع استان باید در وهله اول صرف نیازهای استان گردد، اظهار کرد: وظیفه انسانی حکم می نماید که دولت و بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن گردهم آیند تا نسبت به اهداف و اولویت های استان یاری گردد.

در این نشست، اصغرآقا نبیل به عنوان رئیس کانون کارآفرینی استان و امیرحسین دائمی نیز به عنوان دبیر کانون کارآفرینی استان برگزیده شدند و از کارآفرینان برتر نیز تقدیر و تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1332

به "کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید