هزینه 170 میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال جای 170 میلیارد تومان در بخش راهداری هزینه می گردد.

هزینه 170 میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار، اضافه کرد: کوشش های کامیون داران و راهداران در بحران کرونا و برقراری ارتباط ایمن برکسی پوشیده نیست .

وی خواهان ارائه احتیاجمندی های این مجموعه شد و توضیح داد: رایزنی لازم برای تامین امکانات مورد احتیاج انجام می گردد و شخصاً از سوی وزیر صمت مسائل را پیگیری می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توپوگرافی استان و کوهستانی بودن مناطق، اظهار کرد: 90 درصد وسعت استان جنگل و عرصه های منابع طبیعی است و همین موضوع هزینه نگهداری راه ها را افزایش داده است.

کلانتری عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: قریب به 170 میلیارد تومان در سال 99 در بخش راهداری استان هزینه شده است.

وی تاکید نمود: 110 میلیارد تومان نیز برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی استان هزینه می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ما در کنار مجموعه راهداری استان هستیم، اعلام کرد: مسائل و مسائل این مجموعه را به جد پیگیری می کنیم.

کلانتری با بیان اینکه سارقان مسلح محموله های باری در محورهای مواصلاتی استان کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند، اعلام نمود: سارقان بدانند جهت جاده های ما برای آن ها قرمز است.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با استاندار ملاقات و گفت و گو کردند.

لازم به ذکر است؛ نصیری راد در ابتدای این نشست گزارشی از شرایط راه های استان به ویژه راه های روستایی ارایه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1326

به "هزینه 170 میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 170 میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید