راه های تشویقی آلبرتا برای جذب مهاجران

به گزارش پسرک کامپیوتری، جیسون کنی، نخست وزیر آلبرتا، به تازگی کمپین جدیدی راه اندازی کرده است تا کارگران حاضر در تورنتو و ونکوور را تشویق به مهاجرت به آلبرتا کند.

راه های تشویقی آلبرتا برای جذب مهاجران

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، به گفته دولت آلبرتا، این کمپین - با نام Alberta Is Calling - با ذکر دلایلی مانند دستمزد بهتر، مالیات کمتر و مسکن ارزان تر، در پی تشویق افراد با مهارت، تحصیلکرده و با انگیزه برای مهاجرت به آلبرتا است.

این کمپین برتریهای آلبرتا در هزینه های زندگی، شغل و سبک زندگی را متذکر می شود.

به گفته جیسون کنی، صنایعی مانند فناوری و نوآوری، فیلم و تلویزیون، انرژی، مالی، حمل و نقل، تولید و همچنین نفت و گاز رشد بی سابقه ای در استان داشته اند.

او همچنین گفت که هزینه زندگی در تورنتو و ونکوور خارج از کنترل شده است و قابل مقایسه با آلبرتا نیست.

این کمپین دلایل زیادی را برای کانادایی ها ارائه داد تا به مهاجرت فکر کنند، از جمله اینکه آلبرتا بالاترین میانگین دستمزد و کمترین مالیات را در کانادا دارد، به علاوه میانه زمان رفت و آمد کمتر و فرصت های شغلی بیشتر.

آلبرتا همچنین در مقایسه با تورنتو یا ونکوور خانه های ارزانتری دارد، به علاوه دسترسی آسان به کوه ها و دریاچه ها، با بیش از 300 روز آفتابی در سال.

این کمپین در دو مرحله اجرا می شود. در مرحله اول تبلیغاتی در ایستگاه های حمل و نقل در ونکوور و تورنتو دیده می شود که متخصصان جوان را هدف قرار داده و آنها را به مراجعه به یک وب سایت کاملاً تازه که به کمپین اختصاص داده شده هدایت می کند.

کنی اضافه کرد که فاز دوم در اواسط سپتامبر با استفاده از تاکتیک های جسورانه تر و تاثیرگذارتر شروع می شود. نخست وزیر برای راه اندازی کمپین به تورنتو سفر خواهد کرد.

با توجه به اینکه کلگری اخیراً به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در جهان شده است و در کنار ادمونتون، این استان یکی از ارزان ترین بازارهای مسکن جهان را دارد، آلبرتا ممکن است شاهد هجوم افراد بیشتری به این منطقه باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2053

به "راه های تشویقی آلبرتا برای جذب مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های تشویقی آلبرتا برای جذب مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید