نظرسنجی نشان داد: ترامپ از اکثر نامزدهای دموکرات شکست خواهد خورد

به گزارش پسرک کامپیوتری، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که دونالد ترامپ در رقابت با نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا یا شکست خواهد خورد یا با آنها در سطح برابری قرار خواهد داشت.

نظرسنجی نشان داد: ترامپ از اکثر نامزدهای دموکرات شکست خواهد خورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی امرسون کالج حاکی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رقابت با نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری 2020 میلادی، یا شکست خواهد خورد یا در بهترین حالت با آنها رقابت تنگاتنگی خواهد داشت.

نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد ترامپ 8 درصد نسبت به جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا عقب تر است و این رقم در برابر برنی سندرز نیز 4 درصد خواهد بود و ترامپ عملا در برابر این دو نامزد دموکرات شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

البته ترامپ در رقابت با الیزابت وارن و کامالا هریس از نظر آماری تقریبا برابر بوده و رقابت نزدیکی با آنها دارد.

تنها نامزد دموکراتی که ترامپ شانس پیروزی در برابر وی در انتخابات 2020 را دارد، پیت بوتیگیگ شهردار ساوث بند است و ترامپ می تواند با 51 درصد آرا در برابر 49 درصد، او را شکست دهد.

این نظرسنجی در شرایطی صورت گرفته است که کمپین انتخاباتی بایدن بر این باور است که معاون رئیس جمهور سابق آمریکا بیشترین شانس را برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات 2020 خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 231

به "نظرسنجی نشان داد: ترامپ از اکثر نامزدهای دموکرات شکست خواهد خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی نشان داد: ترامپ از اکثر نامزدهای دموکرات شکست خواهد خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید