حمله تند سندرز به وعده انتخاباتی ترامپ

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران : برنی سندرز درباره ترامپ اعلام کرد: طی 4 سال گذشته، ترامپ دقیقا حرف یکسانی زده است. متاسفانه وی یک دروغگوی بیمار است و تنها برنامه ای که دارد تکرار حرفهایش است.

حمله تند سندرز به وعده انتخاباتی ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیغامی در توئیتر به ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره فراهم کردن خدمات درمانی بهتر در دوره دوم ریاست جمهوری خود پرداخت.

سندرز در این پیغام توئیتری نوشت: طی 4 سال گذشته، ترامپ دقیقا حرف یکسانی زده است. متاسفانه وی یک دروغگوی بیمار است و تنها برنامه ای که دارد تکرار حرفهایش است. وی بیمه درمانی را از 20 میلیون آدم گرفته و حمایت ها برای شرایطی که از پیش وجود داشته را سرانجام بخشیده است. این یک دلیل بیشتر بر این موضوع است که ترامپ باید شکست داده گردد.

سندرز در ادامه تصویری از یک توئیت ترامپ درباره بیمه درمانی منتشر کرد.

ترامپ در این توئیت وعده داده است: ما بیمه درمانی خواهیم داشت که بسیار بهتر از بیمه درمانی اوباما (معروف به اوباماکر) است که بسیار کم هزینه تر و با عملکرد بهتر خواهد بود.

سندرز چند روز پیش نیز در پیغامی در توئیتر هشدار داده بود که انتخابات آینده در این کشور (انتخابات 3 نوامبر/13 آبان) انتخاب میان ترامپ و دموکراسی است.

بعضی نگرانی ها در این باره وجود دارد که امکان دارد ترامپ در صورت شکست در انتخابات از کناره گیری از قدرت خودداری کند.

ترامپ پیش از ابتلای خود به کرونا در جمع هوادارانش تأکید نموده بود جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1183

به "حمله تند سندرز به وعده انتخاباتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند سندرز به وعده انتخاباتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید