ترامپ: پنس برنده مناظرات بود

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در مناظرات نامزد های معاونت ریاست جمهوری، پنس برنده شد.

ترامپ: پنس برنده مناظرات بود

به نقل از شبکه آر تی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به مناظره شب گذشته که میان معاون خود مایک پنس و رقیب دموکرات وی کامالا هریس صورت گرفت، مدعی شد پنس توانست بر هریس پیروز گردد.

ترامپ در واکنش به این مناظره در حساب توییری خود نوشت: مایک پنس با فاصله زیادی برنده شد.

لازم به ذکر است این مناظره میان پنس و هریس در شهر سالت لیک سیتی مرکز ایالت یوتا آمریکا برگزار گردید. در کنار این مناظره که بخش اصلی آن به مسأله کرونا و اقدامات انجام شده از سوی دولت ترامپ در این خصوص و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری اختصاص یافت، مسائلی مانند اوضاع مالی و جنگ تجاری با چین مورد بحث و آنالیز نهاده شد؛ همچنانکه اتهامات در زمینه فرار مالیاتی ترامپ مطرح شد و کامالا هریس، معاون جو بایدن، ترامپ را به پرداخت تنها 750 دلار به عنوان مالیات متهم کرد.

کامالا هریس در این مناظره گفت: بایدن همواره با مردم آمریکا صادقانه برخورد نموده است، درست برعکس رفتاری که دونالد ترامپ از خود نشان می دهد. ترامپ در مورد پرداخت مالیات مخفی کاری نموده است؛ اما بایدن تمام جزئیات مربوط به فعالیت سیاسی خود را اعلام می نماید. ترامپ شفاف نیست، او فرار مالیاتی داشته و بدهکار است. ترامپ درباره سلامتی اش و مالیاتش شفاف نبوده و فقط 750 دلار مالیات داده است. اول من فکر کردم 750 هزار دلار بوده است. ترامپ 420 میلیون دلار بدهی دارد؛ باید بدانیم او به چه کسی بدهی دارد. مردم باید بدانند او به عنوان فرمانده کل قوا تصمیمی که می گیرد به نفع مردم است یا به نفع خودش.

البته در این مناظره پنس مدعی پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر شد. او مدعی شد: ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز خواهد شد. مردم آمریکا به او اعتماد دارند و من بر این باورم پیروزی از آن ما خواهد بود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1186

به "ترامپ: پنس برنده مناظرات بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پنس برنده مناظرات بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید