میلان به دنبال هت تریک، بانوی پیر به فکر انتقام

به گزارش پسرک کامپیوتری، دو غول فوتبال ایتالیا امشب در حالی برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم می فرایند که در نبردهای قبلی زور بانوی پیر به رقیب دیرینه اش نرسیده است.

میلان به دنبال هت تریک، بانوی پیر به فکر انتقام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، امشب (چهارشنبه) تیم های یوونتوس و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در تورین، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف می فرایند، فقط یک چیز در ذهن بانوی پیر وجود دارد: تلافی تمام ناکامی هایی که در این فصل از سوی رقیب دیرینه اش متحمل شده است. این سومین رویارویی پرافتخارترین تیم های کالچو در فصل جاری است و هیچ چیز جز بیرون راندن روسونری از تورنمنتی که می تواند برایش سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را به ارمغان بیاورد نمی تواند طرفداران بیانکونری را شادمان کند و انگیزه آنها برای انتقام گیری از میلانی ها هم قابل درک است.

تیم آنها در دو بازی قبلی اش برابر میلان شکست خورده است که اولین بار با نتیجه یک بر صفر در سن سیرو در نیم فصل نخست سری A بود و دومین مورد هم شکست تلخ در ضربات پنالتی پس از تساوی یک - یک بازی سوپرجام فوتبال ایتالیا در قطر در خلال تعطیلات زمستانی سری A. قبول این دو شکست برابر تیمی که سال هاست از روزهای اوجش فاصله گرفته ضربه سنگینی به اعتبار داعیه قهرمانی یووه در سری A و نیز شانس این تیم برای تحقق هدف بزرگش در اروپا یعنی فتح لیگ قهرمانان زد.

شکست دادن یوونتوس در سوپرجام ایتالیا برای میلانی ها - برای کسب اولین قهرمانی شان از زمان کسب اسکودتو در فصل 11-2010 - آنقدر ارزشمند و بزرگ بود که آدریانو گالیانی مدیر اجرایی باشگاه بگوید این قهرمانی از تمام افتخاراتی که در دوران طولانی مدیریتش در روسونری کسب نموده است ارزشمندتر است. اگرچه اظهارات گالیانی غلو آمیز به نظر می رسید اما شعف او با در نظر دریافت تفاوت صندلی تیم او و یوونتوس در دوران فعلی فوتبال ایتالیا، قابل درک بود. او امیدوار بود که میلان از این پیروزی به عنوان سکوی پرشی برای پیشروی های بعدی در سری A و کسب سهمیه لیگ قهرمانان و بازگشت به جمع نخبگان فوتبال اروپا استفاده کند. صندلی سوم میلان در هفته پایانی سری A در سال 2016 هم این نوید تحقق این رؤیا را به گالیانی و طرفداران روسونری می داد. با این حال آنها بدشانس بودند درست در فصلی که وینچنزو مونتلا تیم شان را احیا نموده، رم و ناپولی هم به خوبی در حال پیشروی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

شکست هفته پیش میلان در خانه اش برابر ناپولی هم به نوعی ضربه نهایی به رویایی قرمز و مشکی پوشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود. مونتلا شاید کار خود را در اولین فصل مربیگری اش در میلان به خوبی انجام داده باشد اما میلان او برای رقابت با سه رقیب بزرگ بالانشین جدول به اندازه کافی تجهیر نشده است و به همین دلیل بازی امشبش برای یوونتوس اهمیتی مضاعف پیدا می نماید.

شکست دادن یوونتوس برای سومین بار متوالی در این فصل نه تنها تبلیغی گسترده برای میلان خواهد بود و دوباره نامش را سر زبان ها خواهد انداخت بلکه شانس این تیم را برای جلب نظر ستاره های دنیای فوتبال در آینده افزایش خواهد داد و به آنها فرصت کسب دومین جام شان در این فصل را می دهد. شکست اما در این بازی فرصت کسب سهمیه لیگ اروپا را از میلان خواهد گرفت و شانس این تیم برای رسیدن به رقابت های اروپایی فصل آینده را محدودتر خواهد نمود چون آنها باید با اینتر، لاتزیو، آتالانتا و احتمالاً فیورنتینا برای کسب دو سهمیه سری A در لیگ اروپای فصل آینده نبرد داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 590

به "میلان به دنبال هت تریک، بانوی پیر به فکر انتقام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان به دنبال هت تریک، بانوی پیر به فکر انتقام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید