سری A، خاتمه ناکامی های رم با پیروزی برابر اسپتزیای 10نفره در دقیقه 99!

به گزارش پسرک کامپیوتری، سریال ناکامی های آقای خاص و شاگردانش در رقابت های داخلی فوتبال ایتالیا، در خانه تیمی از نیمه پایین جدول رده بندی مسابقات به خاتمه رسید.

سری A، خاتمه ناکامی های رم با پیروزی برابر اسپتزیای 10نفره در دقیقه 99!

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) با یک ملاقات دنبال شد که در آن تیم فوتبال رم در خانه اسپتزیا به زحمت و با گلی دیرهنگام با نتیجه یک بر صفر به رجحان دست پیدا کرد.

رمی ها که 99 دقیقه (با احتساب وقت های تلف شده) نتوانستند دروازه حریف خود را باز نمایند، در نهایت به لطف پنالتی که داور به سودشان گفت به گل رسیدند. این پنالتی را تامی آبراهام مهاجم انگلیسی جالوروسی به گل تبدیل کرد.

به این ترتیب سریال بازی های بدون برد متوالی رم در تمام رقابت ها که شامل چهار بازی بدون برد در تمامی رقابت ها و سه تساوی پی درپی تیم در سری A بود به سرانجام رسید. شاگردان ژوزه مورینیو در شرایطی این بازی را به سود خود به سرانجام رساندند که تیم اسپتزیا از دقیقه 45 با اخراج کلوین آمیان آدو 10نفره به بازی ادامه داد.

رم با این پیروزی 44امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد تا همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد.

پیش از این بازی هم تیم های تورینو و کالیاری در شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک تیم میهمان سرانجام یافت.

در آخرین بازی امشب سری A ایتالیا، از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم لاتزیو میزبان ناپولی خواهد بود، ملاقاتی که پیروزی در آن ناپولی را به صدر جدول می رساند. فردا نیز در آخرین بازی هفته بیست و هفتم از ساعت 23:30 آتالانتا میزبان سامپدوریا خواهد بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2022

به "سری A، خاتمه ناکامی های رم با پیروزی برابر اسپتزیای 10نفره در دقیقه 99!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، خاتمه ناکامی های رم با پیروزی برابر اسپتزیای 10نفره در دقیقه 99!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید