مهمترین گام مثلث توسعه مالی ایجاد اعتماد در مردم است

به گزارش پسرک کامپیوتری، دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی گفت: مهمترین گام در مثلث توسعه مالی، ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر در مردم است.

مهمترین گام مثلث توسعه مالی ایجاد اعتماد در مردم است

به گزارش خبرنگار از ، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی در نشست آنالیز موانع و مسائل تعیین های مالی شهرستان جغتای گفت: در مثلث توسعه مالی حضور امام آدینه، رئیس دادگستری، نمایندگان مجلس و فرمانداری به منظور انعطاف قوانین در حل مسائل توسعه و اشتغال زایی و حضور اساتید دانشگاه ها و مشاوران به منظور علمی کردن طرح ها و از بین بردن مسائل این طرح ها است.

مرتضی محبی فرماندار شهرستان جغتای هم در این جلسه اضافه نمود: در شهرستان جغتای 4 تعیین مالی شهرستانی و یک بانک به عنوان تعیین کشوری وجود دارد و با توجه به کشاورزی بودن شهرستان، به دنبال آن هستیم تا تعیین های مالی مایحتاج سبد خانواده را تامین نمایند.

او با بیان اینکه با برگزاری جلسات در روستا ها اولین گام های خود را به منظور ایجاد اعتماد مردم به دولت برداشته ایم توضیح داد: به طوری که 200 خانوار با دادن کارت یارانه خود زمینه ساخت بزرگترین گلخانه هیدروپونیک را در غرب استان فراهم نموده اند.

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 464

به "مهمترین گام مثلث توسعه مالی ایجاد اعتماد در مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین گام مثلث توسعه مالی ایجاد اعتماد در مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید