مقاله: طرز تهیه مرغ ترش شمالی با سبزی محلی و جایگزین های آن

به گزارش پسرک کامپیوتری، سبزیجات معطر (گشنیز، جعفری، برگ سیر، نعنا، چوچاق، خالواش، اناریجه، اوجی و ریحان)

مقاله: طرز تهیه مرغ ترش شمالی با سبزی محلی و جایگزین های آن

شما تا به حال مرغ ترش را در خانه درست نموده اید؟ قلق خاصی برای خوشمزه تر شدن آن می شناسید؟ اگر از طرز تهیه مرغ ترش شمالی این مطلب برای پختن مرغ ترش استفاده کردید، حتماً نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

مرغ ترش یکی از خوشمزه ترین غذاهای شمالی است که در شهرهای مختلف شمالی به طرق مختلفی درست می گردد. این غذا طعمی شبیه به فسنجان دارد و اگر ذائقه شما طعم فسنجان را می پسندد، حتماً این غذا را نیز امتحان کنید. همان طور که گفتیم این غذا روش های پخت مختلفی دارد. اگر علاقه دارید با روش پخت مرغ ترش در گیلان نیز آشنا شوید، خواندن مطلب طرز تهیه مرغ ترش گیلانی را به شما توصیه می کنیم.

نکته: در برخی روش های پخت، مقداری انار نیز به خورشت اضافه می گردد. برای این کار می توانید مقداری دانه انار خشک یا تازه را در ده دقیقه آخر پخت به خورشت اضافه کنید.

خبرنگاران | سرویس آشپزی - غذاهای شمالی به طور کلی غذاهای خوشمزه، محبوب و پرطرفداری هستند. غذاهایی مانند کباب ترش، میرزا قاسمی، باقلا قاتق و… همه از غذاهای معروف شمالی هستند. مرغ ترش نیز یکی دیگر از غذاهای خوشمزه شمالی است. این غذا در شهرهای مختلف شمال به روش های مختلفی درست می گردد. ما در اینجا قصد داریم طرز تهیه مرغ ترش شمالی را با یکی از بهترین دستورهه، با تمامی نکات و ترفندها به شما آموزش دهیم تا بتوانید این غذاهای خوشمزه را در هر شهری که هستید درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید؛ با ما همراه باشید!

منبع مقاله: طرز تهیه مرغ ترش شمالی با سبزی محلی و جایگزین های آن

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1789

به "مقاله: طرز تهیه مرغ ترش شمالی با سبزی محلی و جایگزین های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه مرغ ترش شمالی با سبزی محلی و جایگزین های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید