تور قطر ارزان: دوحه و رستوران های خوش رنگ و بو

به گزارش پسرک کامپیوتری، غذا خوردن در رستوران های هر نقطه ای از دنیا از حال و هوای خاصی برخوردار است

اصلا می توانیم بگوییم غذا وظیفه نیمی از سفر ما را برای اینکه به آن لقب خوب یا بد بدهیم بر دوش می کشد. بر اساس همین حس است که نوعی از گردشگری به عنوان گردشگری غذا نیز پدید آمد تا تاثیر زیاد غذا و رستوران در سفر را پیش روی همگان قرار دهد. در این مطلب شما را با چندی از رستوران های خوشمزه دوحه قطر که نقش مهمی در گردشگری این کشور دارد آشنا می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور قطر ارزان: دوحه و رستوران های خوش رنگ و بو

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

رستوران روبی وو (Ruby Wus)

شنیدن این که یک محله چینی کوچک در هتل رادیسون بلو در دوحه وجود دارد، برای بسیاری غافلگیر کننده است. رستوران روبی غذاهای اصیل چینی عرضه می نماید که شامل مواردی مانند دامپلینگ های بخارپز مرغ و میگو (siew mei) و مخلوط میگو و بادام هندی سرخ شده سیچوان نیز می گردد. این رستوران با نزدیک بودن به بسیاری از مراکز تفریحات شبانه دوحه می تواند یک گزینه ایده آل برای توقف پیش از آغاز زندگی شبانه در قطر باشد. این رستوران با عرضه کردن غذاهای چینی از منطقه ها مختلف این کشور بزرگ که همگی با ذائقه بین المللی تطبیق داده شده اند و بعلاوه قیمتی که در دوحه بسیار مناسب است، می تواند یک گزینه عالی در قبال هزینه پرداختی باشد.

واین (Vine)

رستوران واین ترکیبی از آرامش میزبانی عربی را با همه چیزهای عالی درباره غذاهای بین المللی ارائه می نماید. محیط داخلی این رستوران از سنگ مرمر سفید پوشانده شده است و این محیط با نور پنجره های منحنی بزرگ و بلند روشن می شوند که این امر این رستوران را به محیطی ایده آل برای آرامش گرفتن در غروب تبدیل می نماید. در این محیط از مواد اولیه تازه برای ایجاد یک بوفه غذا با تعداد بسیار زیادی گزینه در منوی آن استفاده می گردد. منوی کباب های روز آدینه این رستوران بسیار مشهور هستند و از برترین گوشت دنده موجود در شهر برای پخت آن ها استفاده می گردد. علاوه بر غذای خوب، چشم انداز فراگیر و بزرگی از خلیج فارس از روی بالکن این رستوران می تواند یک راه عالی برای آغاز تعطیلات آخر هفته شما باشد.

سالن زعفران

رستوران زعفران که چهار سال پیاپی پیروز به بردن جایزه برترین رستوران هندی سال شده است، به عنوان یکی از برترین رستوران های هندی در سراسر قطر به شمار میرود. این رستوران در سال 2009 و به وسیله سرآشپزی به نام وینت باتیا که دارای رتبه میشلین در آشپزی است راه اندازی شده است و تلفیقی از غذاهای مختلف منطقه را ارائه می نماید. محیط داخلی این رستوران با رنگ قرمز پوشانده شده است که به نوعی رنگ هایی که در ادویه ها و غذاهای مختلف آن دیده می گردد را تجلی می نماید. غذایی که بیش از هر وعده دیگری در این رستوران به شما پیشنهاد می کنیم، گوشت دنده بره تنوری با بریانی قورمه ذرت (بریانی نوع خاصی از غذاهای هندی است که با پخت برنج و ادویه جاتی معطر و تند به دست می آید) به عنوان برنج و رایتای (ترکیبی از ماست و سبزیجات که در کنار برنج های هندی مصرف می گردد) نعنا و انار است. پس از صرف غذا نیز سالن چای خوری این رستوران می تواند گزینه ها و عطرها و طعم های مختلفی از چای را به شما ارائه کند که می تواند پس از یک غذای اصلی پر از ادویه و خوش طعم، کام شما را تازه کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1953

به "تور قطر ارزان: دوحه و رستوران های خوش رنگ و بو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: دوحه و رستوران های خوش رنگ و بو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید