18 تا از دنج ترین کافه ها و شربت خانه های اصفهان

به گزارش پسرک کامپیوتری، شهر اصفهان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است که جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد. این جاذبه ها باعث شده افرادی زیادی به اصفهان سفر نمایند. برخی از گردشگران علاوه بر گشت و گذار در مکان های تاریخی و فرهنگی، خرید از بازارهای این شهر و خوردن وعده های غذایی خوشمزه در رستوران های اصفهان سری هم به کافه های این شهر می زنند.

18 تا از دنج ترین کافه ها و شربت خانه های اصفهان

بعلاوه مردم اصفهان و دانشجویان این شهر معمولا برای دیدار های کاری و قرارهای محبت آمیز کافی شاپ را انتخاب می نمایند و کافه گردی جزو یکی از اصلی ترین تفریحات جوانان این شهر محسوب می گردد. در این مقاله قصد داریم برترین کافه های اصفهان را معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید در سفر به اصفهان چند ساعتی از زمان خود را در یک کافی شاپ ممتاز و باکیفیت بگذرانید با خبرنگاران همراه باشید.

1.کافه فیل یا کافه احساس

کافه فیل یا کافه احساس یکی از برترین کافه های اصفهان است که در آن انواع قهوه، کیک های خوشمزه، وعده های ناهار، شام و میان وعده به شکل فست فود سرو می گردد. این کافه در شهر اصفهان 3 شعبه دارد، شعبه اصلی کافه در خیابان میر واقع شده، شعبه دوم کافه فیل در مجموعه سیتی سنتر اصفهان و شعبه سوم هم در هتل پارسیان کوثر واقع شده است. شعبه اصلی با فضای بزرگ و یک میز مرکز برای برگزاری تولدها و دورهمی ها از مهمانان خود پذیرایی می نماید. شعبه سیتی سنتر محلی دنج و مناسب برای مشتریان سیتی سنتر است و شعبه هتل پارسیان هم شامل حیاط، دو طبقه و سالن فیروزه ای بوده و با ظرفیت بیش از 250 نفر اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می نماید.

2.کافه آنی، کافه ای با کیک های بی نظیر

کافه آنی، کافه ای با کیک های بی نظیر است که در کنار کلیسای وانک واقع شده است. این کافه یکی از قدیمی ترین و برترین کافه های اصفهان است و از ساعت 8 صبح تا 12 شب از مشتریان خود پذیرایی می نماید. منوی این کافه پر از انواع قهوه و کیک های خوشمزه است و از محبوب ترین خوراکی های آن هم می توان به صبحانه بین المللی، بستنی، چیزکیک مارس و کاپوچینو کافه آنی اشاره نمود.

3.کافه رادیو، یکی از کافه های زنجیره ای اصفهان

کافه رادیو، یکی از کافه های زنجیره ای اصفهان است که معروفیت زیادی در این شهر دارد. شعبه اول این کافه در خیابان چهار باغ، شعبه دوم در گذر سعدی و شعبه سوم هم در استانداری واقع شده است. منوی این کافه بسیار متنوع است و مشتریان می توانند انواع قهوه های خاص، کوکی های خوشمزه، چای دارچینی و میان وعده های خوش طعم را در کافه رادیو نوش جان نمایند. شعبه استانداری یکی از برترین کافه های اصفهان است و دکوراسیون خاص و فضای بسیار دلنشینی دارد.

در این شعبه دیوارهای آجری، سنگفرش مشکی، میزهای پایه فلزی با صفحه چوبی، کاشی های رنگی، قفسه های کتاب اطراف دیوارها و تابلوهای دیوارکوب فلزکاری همگی به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و فضایی دنج برای مشتریان فراهم نموده اند. جالب است بدانید کافه رادیو یک نشریه مخصوص به خود به نام قهوه دان دارد که مورد علاقه همراهان همیشگی این کافه است. بعلاوه باید به این نکته اشاره کنیم که در کافه رادیو نمی توانید از تلفن همراه بهره ببرید. این مسئله باعث می گردد حداقل برای چند ساعتی هم شده، از شلوغی دنیای مجازی فاصله بگیرید و آرامش را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

4.کافه آرامش، محیطی امن و آرام

کافه آرامش، محیطی امن و آرام با طراحی بسیار زیبا و فرق دارد که این روزها جزو برترین کافه های اصفهان محسوب می گردد. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع دمنوش، قهوه، پاستا، ساندویچ و کلاب سرو می گردد. ظرفیت کافه آرامش 40 نفر بوده و دو سالن vip این کافه هم با ظرفیت 20 نفر برترین مکان برای برگزاری مهمانی های شما است. کافه آرامش سرویس بیرون بر هم دارد و همین مسئله باعث راحتی بیشتر مشتریان می گردد.

5.کافه دیوار، یکی از فعال ترین و برترین کافه های اصفهان

کافه دیوار، یکی از فعال ترین و برترین کافه های اصفهان است که از 8.30 صبح تا 11.30 شب باز است. این کافه در خیابان علامه امینی غربی واقع شده است. طراحی داخلی این کافه با آجرنمای زیبا و نورپردازی بسیار مجذوب کننده حس و حال خوبی را به مشتریان منتقل می نماید. مشتریان کافه دیوار می توانند انواع قهوه، میان وعده و فست فود را در حالی که به موسیقی آرامش بخشی گوش می دهند در محیطی دنج و آرام نوش جان نمایند.

6.کافه میدون، محیطی دنج و باصفا برای تجدید قوا

کافه میدون، میحطی دنج و باصفا برای تجدید قوا است که در نزدیکی میدان نقش دنیا واقع شده است. این کافه رستوران فضای نسبتا بزرگی دارد و دکوراسیون و چیدمان داخلی آن بسیار جالب است. در بیشتر بخش های کافه از معماری سنتی استفاده شده تا با معماری میدان تاریخی نقش دنیا هماهنگی داشته باشد اما بخش هایی از کافه هم دارای معماری مدرن است و همین تلفیق معماری سنتی و مدرن توجه گردشگر های خارجی را به خود جلب می نماید. کافه میدون را می توان یکی از برترین کافه های اصفهان با فضای باز دانست زیرا این کافه در دو قسمت سرپوشیده و باز از مهمانان پذیرایی می نماید. در این کافه انواع دسرهای ایرانی و بین المللی و نان تازه با بالاترین کیفیت سرو می شوند.

7.شربت خانه فیروز، از برترین کافه های اصفهان

شربت خانه فیروز، از برترین کافه های اصفهان است که در هر گوشه و کنار آن المان های سنتی و قدیمی به چشم می خورد. بنای این کافه محبوب یک عمارت تاریخی و قدیمی است و پنجره های چوبی، شیشه های رنگی و تزئینات داخلی همگی اصالت معماری ایرانی را به نمایش می گذارند. در این شربت خانه زیبا مشتریان می توانند انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی مخصوص و غذا را نوش جان نمایند. مسما بادمجان، کوفته، انواع خورشت و آش، کباب و چلومرغ از لذیذترین غذاهای منوی شربت خانه فیروز هستند.

8.کافه سکانس، مکانی مناسب برای دوستداران فیلم

کافه سکانس، مکانی مناسب برای دوستداران فیلم است زیرا در این کافه مشتریان می توانند در کنار صرف انواع غذاهای و خوراکی ها به پشت بام سینما ساحل رفته و فیلم هم تماشا نمایند. کافه سکانس دارای فضای دلنشین و صمیمی است و پرسنل آن با برخوردی عالی از مشتریان پذیرایی می نمایند. این کافه به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین کافه های اصفهان انواع غذا، اسموتی، قهوه، ماکتیل و دمنوش را سرو می نماید.

9.کافه تراول، یکی از برترین کافه های اصفهان

کافه تراول، یکی از برترین کافه های اصفهان است که محیط مجذوب کننده و مدرن آن پاتوق بسیاری از کافه گردها محسوب می گردد. از مزایای این کافه می توان به منوی غذاها، دسرها و انواع نوشیدنی ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب، برخورد حرفه ای پرسنل و سرو خلاقانه غذا اشاره نمود. کافه تراول از ساعت 8.30 صبح تا 10.30 شب آماده پذیرایی از مهمانان است و سرویس ارسال غذا هم دارد.

10.کافه کاراکو، کافه ای نزدیک به سی وسه پل

کافه کاراکو، کافه ای نزدیک به سی وسه پل است. این کافه یکی از برترین کافه های اصفهان است و به دلیل موقعیت جغرافیایی، مشتریان به راحتی می توانند به آن دسترسی پیدا نمایند. در کافه کاراکو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، دسر، ساندویچ های مختلف، صبحانه و میان وعده با قیمت مناسب سرو می شوند.

11.کافه هوگر در خانه دهدشتی

کافه هوگر در خانه دهدشتی که یکی از بناهای برجای مانده از دوران قاجار است، واقع شده است. معماری این بنا تلفیقی از سبک های سنتی ایرانی و غربی است و با یک فضای فوق العاده زیبا، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. افتتاح کافه رستوران این عمارت با نام کافه رستوران هوگر باعث رونق خانه دهدشتی شد و امروزه این کافه رستوران یکی از محبوب ترین کافه های اصفهان محسوب می گردد. در این عمارت دویست ساله زیبا انواع غذاها و دسرهای ایرانی و بین المللی با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان سرو می شوند. البته دقت داشته باشید که قیمت غذاها در این کافه کمی بالاتر از دیگر کافه رستوران های اصفهان است اما این هزینه اضافی به شما فرصت تماشا عمارت زیبا و سرسبز دهدشتی را می دهد.

12.کافه رستوران حیات در خانه تاریخی صفوی

کافه رستوران حیات در خانه تاریخی صفوی واقع شده است و امروزه یکی از برترین کافه های اصفهان محسوب می گردد. بنای این کافه مربوط به دوران شاه عباس صفوی است و خوشبختانه بعد از گذشت سال ها همچنان زیبا و پایدار دیده می گردد. این کافه دارای فضای داخلی و یک حیاط با حوضی زیبا بوده و در یک فضای سنتی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. انواع دسرها و غذاهای ایرانی و بین المللی در این کافه رستوران سرو می شوند.

13.کافه هتل سنتی یاس، یکی از برترین کافه های اصفهان برای عکاسی

کافه هتل سنتی یاس، یکی از برترین کافه های اصفهان برای عکاسی و خوردن انواع خوراکی های خوشمزه است. این کافه با معماری ایرانی و قاجاری در هتل سنتی یاس واقع شده است و در محیطی زیبا و دنج از مشتریان خود پذیرایی می نماید. در کافه هتل سنتی یاس انواع غذاهای سنتی با بالاترین کیفیت سرو می شوند.

14.کافه رستوران ایتالیایی پونته، یکی از لوکس ترین کافه های اصفهان

کافه رستوران ایتالیایی پونته، یکی از لوکس ترین کافه های اصفهان است. این کافه دارای فضایی بزرگ و دلنشین بوده و منظره زیبای آن لذت خوردن غذا در این مکان را چندین برابر می نماید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به خصوص غذاهای ایتالیایی موجود است. بعلاوه انواع خوراکی ها، دسرها، نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک هم در کافه رستوران ایتالیایی پونته اصفهان سرو می شوند.

جمع بندی درباره کافه ها و شربت خانه های اصفهان

در این مقاله 14 تا از برترین و دنج ترین کافه ها و شربت خانه های اصفهان را معرفی کردیم. بیشتر کافه های معرفی شده دارای معماری سنتی هستند و مشتریان می توانند در کنار خوردن وعده های غذایی خوشمزه و انواع خوراکی ها از تماشای معماری بی نظیر ایرانی هم لذت ببرند. اگر به اصفهان سفر ننموده اید پیشنهاد می کنیم حتما برای چند روزی هم شده به این شهر بروید و نصف دنیا را از نزدیک ببینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2143

به "18 تا از دنج ترین کافه ها و شربت خانه های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 تا از دنج ترین کافه ها و شربت خانه های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید