مدل های جدید میز پاتختی جذاب و شیک با طراحی ساده و کاربردی

به گزارش پسرک کامپیوتری، قرار دادن یک میز پاتختی جذاب در کنار تخت خواب، علاوه بر کاربرد مفیدی که دارد دکوراسیون اتاق و چیدمان مبلمان را به شدت هماهنگ و زیبا نشان خواهد داد. میز پاتختی یکی از آن دسته وسایلی است که برای مصارف بسیار زیادی در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما از مدل های کوچک در اتاق خواب انتخاب کنید، پس از استفاده به سرعت به ناکارآمدی و مسائل دردسرساز آنها پی خواهید برد. از میز پاتختی معمولا برای نگهداری بسیاری از لوازم در کنار تخت خواب استفاده می گردد از جمله کتاب، لیوان و پارچ شیشه ای، مواد آرایشی، جواهرآلات، داروها، ساعت هشدار دهنده، چراغ خواب و بطور کلی هرچیزی که هنگام به تخت خواب رفتن یا خارج شدن از آن نیاز خواهید داشت در این مکان قرار خواهد گرفت. برای اینکه میز پاتختی شما سریعا به یک وسیله بی مصرف و جاگیر تبدیل نگردد بهتر است به طرح های آورده شده در زیر بیشتر و بهتر توجه کنید.

مدل های جدید میز پاتختی جذاب و شیک با طراحی ساده و کاربردی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چراغ خواب رومیزی کنار تخت یکی از وسایل لازم در اتاق خواب است. این وسیله برای مطالعه یا جلوگیری از زمین خوردن در تاریکی شب کاربرد بسیار مفیدی دارد. لامپ ها سایز زیادی از سطح میز را می گیرند بهتر است هنگام خرید به سایز و مناسب بودن طراحی میز و چراغ خواب اطمینان حاصل کنید زیرا در کنار چراغ خواب معمولا وسایل دیگری هم بروی میز قرار داده می گردد. در کنار وسایل که از آنها استفاده می کنید قرار دادن وسایل دکوری در کنار چراغ خواب می تواند دکوراسیون اتاق خواب را زیباتر از آن چیزی که هست نشان دهد. برای مثال قرار دادن یک گلدان کوچک زیبا علاوه بر اینکه رایحه ای خوش و زیبا در هنگام خواب برای شما فراهم می نماید (مانند گیاه روزماری که برای خواب هم مناسب است) جلوه ای زیبا و جذاب نیز به دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داد.

میز پاتختی جذاب

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1177

به "مدل های جدید میز پاتختی جذاب و شیک با طراحی ساده و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید میز پاتختی جذاب و شیک با طراحی ساده و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید