هتل گرند بالی نوسا دوا؛ اقامتگاهی 4ستاره و در دل جنگل، تجربه اقامت در کاخ مجلل و اعیانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، هتل گرند بالی نوسا دوا از هتل های 4 ستاره شهر بالی است. این هتل با محیط بسیار زیبایی که دارد، حس اقامت در یک کاخ مجلل و اعیانی را به شما خواهد بخشید.

هتل گرند بالی نوسا دوا؛ اقامتگاهی 4ستاره و در دل جنگل، تجربه اقامت در کاخ مجلل و اعیانی

در واقع، از هر زاویه ای که به هتل گرند بالی نوسا دوا نگاه کنید، فقط و فقط زیبایی خواهید دید. زیرا از طراحان و معماران گرفته تا کارکنان و خدمه The Grand Bali Nusa Dua، همگی کوشش خود را به جلب رضایت مهمانان این اقامتگاه معطوف نموده اند.

مهمانانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما بالی، فرصت فوق العاده خوبی برای لذت بردن از اقامت در هتل گرند بالی نوسا دوا را به دست آورده اند.

واحدهای اقامتی هتل گرند بالی نوسا دوا

اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل گرند بالی نوسا دوا را با هیچ کلمه ای نمی توان وصف کرد. کافیست یک قدم در داخل این اتاق ها بگذارید و نگاهی به دکوراسیون و امکانات آنها بیندازید تا حیرت و شگفتی تمام وجودتان را فرا گیرد.

در این اتاق ها، امکاناتی مثل چای ساز، صندوق امانات، تلویزیونی با کانال های ماهواره ای و حمامی همراه با دوش و وان تعبیه شده تا مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و به بالی سفر نموده اند، اقامت راحت و آسوده ای داشته باشند.

علاوه بر این موارد، نکته ای که اقامت در اتاق های هتل گرند بالی نوسا دوا را جذاب تر می نماید، چشم اندازی است که می توان در این اتاق ها به تماشای آن ایستاد. چشم اندازی از باغ های اطراف را که روح تازه ای به کالبد مسافرت شما می دمد.

رستوران هتل گرند بالی نوسا دوا

بهترین لحظات شما در هتل گرند بالی نوسا دوا، لحظاتی هستند که احساس گرسنگی بسیار شدیدی دارید. زیرا در این حال، شما به هیچ چیز جز رستوران شگفت انگیز این اقامتگاه فکر نخواهید کرد. رستورانی با پیتزاهای بسیار خوشمزه و انواع غذاهای دریایی، اندونزیایی و سایر غذاهای بین المللی که از بهترین و مرغوب ترین ترکیبات ممکن تهیه و طبخ شده اند.

مطمئنا، مزه این غذاها تا آخر عمر در ذهن شما تثبیت خواهند شد. جالب است بدانید که منوی این رستوران دارای غذاهای رژیمی بسیار خوبی نیز هست. ذکر این نکته که هتل گرند بالی نوسا دوا هر روز، صبحانه ای مقوی و مفصل به اتاقتان سرو خواهد نمود نیز خالی از لطف به نظر نمی رسد.

سایر امکانات و خدمات هتل گرند بالی نوسا دوا

هتل گرند بالی نوسا دوا دارای قسمت های مختلف بوده و هر یک از این قسمت ها، خدمات و امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. برای مثال، بخش پذیرش این اقامتگاه که در واقع قلب تپنده آن به شمار می رود و 24 ساعته مشغول فعالیت است، وظیفه تبدیل ارز، رزرو تور، نگهداری از چمدان ها، نگهداری از نوزادان، شستشوی لباس ها، تامین وسایل لازم برای برگزاری جلسات، روم سرویس و حمل و نقل به فرودگاه را بر عهده دارد.

همچنین در بخش هایی مثل تراس و باغ هتل گرند بالی نوسا دوا نیز می توان از امکانات لازم برای استراحت و آرامش استفاده کرد. بخش اسپا ارائه دهنده سرویس ماساژ است که بعد از فعالیت بدنی در سالن ورزشی و شنا در استخر روباز هتل بسیار مفید واقع می گردد. در ضمن، از کتابخانه هتل گرند بالی نوسا دوا می توان برای مطالعه چندین کتاب خوب نه

ایت استفاده را برد. ناگفته نماند که از فروشگاه هتل می توانید بهترین سوغاتی ها را برای خودتان خریداری کنید. همچنین امکان کرایه خودرو و دوچرخه در هتل گرند بالی نوسا دوا فراهم است.

نکات کلی درباره هتل گرند بالی نوسا دوا

یکی از نکات جالب توجه در خصوص هتل گرند بالی نوسا دوا برخورداری این اقامتگاه از ساحل اختصاصی است. با توجه به این موضوع، مهمانان هتل گرند بالی نوسا دوا برای دسترسی به ساحل احتیاجی به چندین دقیقه جابجایی با خودرو ندارند و می توانند به راحتی از ساحل امن این اقامتگاه استفاده نمایند.

این اقامتگاه مجهز به یک پارکینگ رایگان هم هست که در تامین امنیت اقامت مهمانان نقش پر رنگی ایفا می نماید. گفتنی است که این اقامتگاه در منطقه بسیار ساکت و آرامی واقع شده و فضای آن کاملا مناسب برطرف خستگی های ذهنی و جسمی است.

اماکن نزدیک به هتل گرند بالی نوسا دوا

فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا ساحل گگر: 800 متر

فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا موزه پاسیفیکا: 900 متر

فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا پارک آبی واتربلو: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا ساحل پانداوا: 6 کیلومتر

فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا مجسمه گاردوآ وینسو: 6.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1472

به "هتل گرند بالی نوسا دوا؛ اقامتگاهی 4ستاره و در دل جنگل، تجربه اقامت در کاخ مجلل و اعیانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند بالی نوسا دوا؛ اقامتگاهی 4ستاره و در دل جنگل، تجربه اقامت در کاخ مجلل و اعیانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید