ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راهی منطقه ها زلزله زده اندیکا شدند

به گزارش پسرک کامپیوتری، ماشین آلات سبک و سنگین شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف مشارکت در امر امدادرسانی به شهروندان زلزله زده اندیکا به این منطقه اعزام شدند.

ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راهی منطقه ها زلزله زده اندیکا شدند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با درخواست فرمانداری و ستاد مدیریت بحران اندیکا و موافقت هیهاوند، مدیرعامل این شرکت و با هدف عمل به مسئولیت های اجتماعی، 5 دستگاه خودروی پیکاب، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و 2 دستگاه تریلر کمرشکن به منطقه ها زلزله زده شهرستان اعزام شدند.

خودرو های راهسازی ذکر شده قرار است در امر بازگشایی راه های دسترسی روستا هایی که بر اثر زلزله و ریزش کوه مسدود شده اند و خودرو های پیکاب به منظور سهولت در سرکشی به منطقه ها صعب العبور کوهستانی و اطلاع از شرایط ساکنان روستا های آسیب دیده ناشی از زلزله بکارگیری شوند.

زمین لرزه بزرگ 5 و 7 دهم ریشتری ساعت 6 و 10 دقیقه دیروز، دوشنبه 12 مهرماه با مرکزیت میان شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا در استان خوزستان باعث مصدوم شدن تعدادی از شهروندان و بروز خساراتی به منازل روستاییان این شهرستان شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1761

به "ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راهی منطقه ها زلزله زده اندیکا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راهی منطقه ها زلزله زده اندیکا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید