ظریف خطاب به اروپایی ها: وعده های تو خالی را بس کنید

به گزارش پسرک کامپیوتری، وزیر امور خارجه در پی پیوستن شش کشور جدید اروپایی به اینستکس، از کشورهای اتحادیه اروپا خواست به جای وعده های توخالی به کمترین وظیفه انسانی خود عمل نمایند.

ظریف خطاب به اروپایی ها: وعده های تو خالی را بس کنید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: به جای تهدیدهای گستاخانه و وعده های توخالی بر روی کاغذ، تروئیکای اروپا، اتحادیه اروپا و سوئد که سهام دار آینده اینستکس است، باید با کار ساده تری، کم ترین وظیفه انسانی را انجام دهند: از شرکت دارویی مولنلنیک بخواهند، محصولاتی را بفروشد که به بچه ها مبتلا به بیماری پروانه ای [EBz] یاری می نماید زخم هایشان را بپوشانند.

  • پاریس، لندن و برلین از پیوستن 6 کشور اروپایی دیگر به اینستکس استقبال کردند
  • اروپا در اینستکس به دنبال تایید آمریکاست

او در ادامه با استفاده از یک هشتگ نوشت: تروریسم اقتصادی، می کشد.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری دیگری نوشت: مایک پمپئو بار دیگر اقرار می نماید که تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران، برای گرسنگی دادن و در زمینه یاری های دارویی برای کشتن شهروندان بی گناه ما طراحی شده اند.

روز آدینه، وزارت امور خارجه فنلاند با صدور بیانیه ای گفت که این کشور به همراه بلژیک، نروژ، سوئد، دانمارک و هلند به اینستکس یا همان سازوکار ویژه اقتصادی اتحادیه اروپا با ایران می پیوندند.

پس از این اقدام، آلمان، فرانسه و انگلیس در بیانیه ای ضمن استقبال از تصمیم شش کشور اروپایی دیگر برای پیوستن به اینستکس، بر آمادگی خود برای فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران که به معنای بازگشت دوباره تحریم های اتحادیه اروپا علیه کشورمان خواهد بود، تاکید کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 451

به "ظریف خطاب به اروپایی ها: وعده های تو خالی را بس کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف خطاب به اروپایی ها: وعده های تو خالی را بس کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید