ظرفیت جدیدی برای فراوری آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است، لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، مرتضوی گفت: لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به وسیله بعضی بیمارستان ها صحت ندارد.

ظرفیت جدیدی برای فراوری آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است، لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه های متنوعی داریم که نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار برطرف فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق مالی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی ها در این بخش پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود 2 هزار میلیارد تومان به داروخانه ها بوده که پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه برطرف فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحد های فراوریی ماموریت ویژه ما است، اظهار کرد: در زمینه دارو هم تصمیمات خوبی گرفته شده، مواد اولیه به صورت وفور تامین و دارو فراوری شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: ظرفیت جدیدی برای فراوری آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است. تا خاتمه سال در فراوری سرم به ظرفیت هر ماه 6 میلیون واحد می رسیم.

خبرنگاران سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2092

به "ظرفیت جدیدی برای فراوری آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است، لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت جدیدی برای فراوری آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است، لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید