طراحی بالکن کوچک به سبک سوئدی

به گزارش پسرک کامپیوتری، امروزه اکثر خانه های آپارتمانی حتی کوچک ترین آنها دارای بالکن یا تراس هستند. بالکن پل ارتباطی اعضای خانه با محیط پیرامون است. این مکان از خانه راهی به سوی طبیعت بیرون باز میکند و فرصتی مناسب برای لذت بردن از محیط بیرون فراهم میکند. کوچک بودن بالکن نباید مانعی برای لذت بردن از فضای آن شود. اگر دکوراسیون این نقطه از خانه بر اساس سبک های دلخواه طراحی داخلی صورت گیرد بالکنی متفاوت, زیبا و دوست داشتنی در خانه خود خواهید داشت.

طراحی بالکن کوچک به سبک سوئدی

یکی از سبک های طراحی داخلی که قابل اعمال در فضای بالکن های کوچک میباشد سبک سوئدی است. این سبک از آب و هوای اسکاندیناوی الهام میگیرد. در طراحی بالکن به سبک سوئدی از کفپوش چوبی استفاده میشود و انتخاب رنگ اجزای این مکان بر اساس رنگ های روشن از جمله رنگ سفید, صورتی ملایم, خاکستری, زرد کمرنگ, سبز ملایم و … صورت میگیرد. آنچه که در طراحی به سبک سوئدی به چشم میخورد استفاده از رنگ های خنثی و روشن است. کاربرد رنگ های قوی مانند قرمز در کنار رنگ های آرام و خنثی فضا را زنده تر میکند و انرژی و نشاط را به ارمغان می آورد.

انواع طرح ها برای تزیین بالکن به سبک سوئدی الهام بخش بوده و برای ایجاد یک فضای خاص در محیطی باز ایده آل میباشند. این ایده ها به شما کمک میکنند تا اتاق های بسیار زیبا, ساده و جذاب را در فضای باز برای لذت بردن از روزهای گرم ایجاد کنید. در شهرهای شمالی تزیینات بالکن بخشی مهمی از طراحی خانه های راحت و مدرن محسوب میشود. حتی یک بالکن بسیار کوچک اتاق ها را با محیط اطراف ترکیب میکند و فضای خوبی را برای لذت بردن از خورشید و هوای تازه در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز فراهم مینماید. طرح های مختلف برای دیزاین بالکن و ایجاد یک فضای زیبا در محیطی باز از ویژگی های عالی خانه های امروزی به شمار می آید.

طراحی دکوراسیون بالکن منزل باید به صورت خیلی راحت و با تلفیقی از رنگ ها صورت گیرد. وجود گیاهان و گل ها، مبلمان و پارچه های خانگی با ترکیب بافت ها و رنگ های مختلف برای طراحی دکوراسیون یک بالکن المان های موثری محسوب میشوند. طراحی بالکن های مدرن به سبک سوئدی، طراحی داخلی را به نور طبیعی متصل میکند و همچنین مردم را به طبیعت وصل کرده و فضای بسیار زیبایی را برای استراحت فراهم میکند. در کل تزیین بالکن های کوچک به زیبایی خانه می افزایند.

سبک سوئدی فضایی ساده و کاربردی در محیط زندگی ایجاد میکند. فرش رنگارنگ، صندلی، پتو و الگوهای دکوراسیون و تعداد زیادی از گیاهان باعث تزیین زیبای یک بالکن می شوند. مواد طبیعی و پارچه های خانگی همراه با گل های زیبا ترکیبی فوق العاده برای تزیین بالکن میباشند. تزیین بالکن به این سبک یک محل فوق العاده برای لذت بردن از یک فنجان چای در شب یا صبح زود فراهم میکند.

بالکن های کوچک برای نگهداری وسایل خانه مناسب نیستند. یک میز کوچک, یک صندلی تاشو و یا یک مبل راحتی سبک با میز قهوه خوری و گل های جذاب فاکتورهایی هستند که برای تزیین بالکن های کوچک مورد نیاز هستند. هیچ فضایی برای ذخیره سازی در بالکن های کوچک وجود ندارد. مبلمان، صندلی راحتی و یا ناهار خوری صرفاً برای کسب آرامش در فضای بالکن قرار داده میشوند.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 520

به "طراحی بالکن کوچک به سبک سوئدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بالکن کوچک به سبک سوئدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید