معرفی هتل 5 ستاره بائر پلازو در ونیز

به گزارش پسرک کامپیوتری، هتل بائر پلازو ونیز | Bauer Palazzo

از این هتل 5 ستاره دسترسی آسانی تا جاذبه های معروف شهر ونیز دارید. هتل بائر پلازو ونیز Bauer Palazzo تا میدان مارک ونیز تنها دو دقیقه پیاده روی دارد.برخی از اتاق های آن نمایی رو به کانال بزرگ داشته و برخی دیگر رو به شهر می باشد. حتی می توانید به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس سن مارکو به راحتی بروید. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل بائر پلازو ونیز را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره بائر پلازو در ونیز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل بائر پلازو ونیز

کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت. این هتل 5 ستاره، پارکینگ ندارد. ورود به هتل بائر پلازو ونیز از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود و امکاناتی از قبیل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، صندوق امانات، میز راهنمای گردشگری و خدمات بلیط را برایتان فراهم می آورند.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع بوده و وجود آسانسور و نظافت روزانه اتاق ها اقامت راحت تری را برای شما فراهم آورده است. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتو دارید، با پرداخت هزینه ای آن را به کارکنان هتل بسپارید. تلویزیون، روزنامه، چای و قهوه در لابی وجود داشته و به جز یک اتاق دیدار مرکز تجاری هم در اختیارتان قرار داده می گردد. همچنین استفاده از خدمات فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه آن امکان پذیر است. برای مهمانان کم توان یا ناتوان ویلچر در نظر گرفته شده است. دیگر امکانات هتل را نام می بریم:

  • صبحانه رایگان
  • خدمات عروسی
  • آرایشگاه
  • فروشگاه
  • استند روزنامه و مغازه فروش سوغاتی

امکانات تفریحی هتل بائر پلازو ونیز

تراس زیبایی با طراحی عالی و نمایی رو به کانال به همراه مجسمه های مرمرین در اینجا قرار گرفته است و مکانی برای صرف وعده های غذایی است. بر روی پشت بام هتل به جز تراس، سونا قرار گرفته که باید هزینه استفاده از آن را پرداخت کنید. باشگاه تناسب اندام نیز احتیاج به هزینه دارد.

رستوران هتل

رستوران هتل قهوه های بسیار عالی سرو می نماید. همچنین بوفه صبحانه رایگان هر صبح مهیا می باشد.

  • رستوران دو پیسیس De Pisis: در این رستوران انواع غذاهای ونیزی و مدیترانه ای تهیه و سرو می گردد. اتاق ناهارخوری آن نمایی از سنگ مرمر ترکیب شده با کاغذ دیواری های ابریشمی کار شده با رنگ طلا و سبز دارد. در فصل های بهار تا پاییز، تراس چوبی با نمایی از کانال بزرگ و سنت مارک و کلییسای قرن هفدهمی سانتا ماریا دلا سلوت باز بوده و وعده های ناهار و شام را سرو می نماید.
  • کافه گرند کانال Grand Canal: نمایی رو به کانال بزرگ داشته و نمای داخلی آن با سنگ مرمر طلایی در کف و جایگاه های چرمی سبز تیره طراحی شده است. این کافه نیز نمایی چشم انگیز از شهر ونیز و دیدنی های قرن هجدهمی و هفدهمی را فراهم می آورد. در میانه روز باز شده و تا اواخر شب انواع تنقلات و نوشیدنی ها را سرو می نماید.
  • کافه بی B cafe: در این فضا نیز معماری داخلی کلاسیک آن حرف اول را زده و با پوسترهایی از هنرپیشه های معروف هالیوودی تزئین شده است. موسیقی زنده شب های زمستان این فضا را گرما می بخشد.

امکانات اتاق های هتل

191 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن و دستگاه چای و قهوه ساز است. برخی از اتاق ها و سوئیت ها برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است. حوله لباسی، ترکیبی از وان حمام و دوش، سشوار و وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان در حمام خصوصی اتاق ها گذاشته شده است. روزنامه رایگان دارید و تمام دیوارها ضد صدا می باشند.

پرده های ضخیم پنجره ها را پوشانده است و نظافت اتاق ها هر روز رایگان انجام می پذیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل بائر پلازو ونیز می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بائر پلازو ونیز

  • سوئیت سوپریر: 50 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره به همراه نمایی از خیابان دارد.
  • دولوکس پالاس: این اتاق مخصوص نمایی رو به کاخ و 30 مترمربع مساحت به همراه نمایی از شهر دارد.
  • سوئیت جونیور: 40 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره با نمایی از شهر را ارائه می دهد.
  • سوئیت کانال: این سوئیت، 50 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی از شهر دارد.
  • سوئیت پرزیدنت: این سوئیت برای افراد غیرسیگاری بوده و 65 مترمربع متراژ دارد. در آن یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره قرار داده اند.
  • رویال سوئیت: 100 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: نمایی رو به شهر، 55 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • دولوکس: 30 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره با نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر: 24 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به باغ دارد.
  • سوئیت جونیور با نمای کانال: 38 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره و نمایی رو به خیابان دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونیز

جاذبه های اطراف این جزیره تا محل اقامت شما، تنها 10 دقیقه یا کمتر پیاده راه دارند. حتی می توانید کرجی سوار شوید و به دیدن آن ها بروید. پیازا سن مارکو، لا فنیس، ایستگاه سلوت، برج ناقوس سن مارکو، باسیلیکای دی سانتا ماریا دلا سلوت و چیه سا دلا سلوت تنها 5 دقیقه تا محل اقامت شما پیاده روی دارند. نمای بسیاری از این جاذبه ها را از هتل می توانید مشاهده کنید.

باسیلیکا سن مارکو: این باسیلیکا، تا هتل 300 متر فاصله داشته و می توانید با تاکسی 12 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این جهت پیاده تنها، 4 دقیقه طول می کشد.

  • پل ریالتو: 600 متر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود. با قایق و کرجی 23 دقیقه و پیاده 10 دقیقه راه دارید.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: 1.5 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود 25 دقیقه این جهت طول می کشد.
  • سن میکائیل: 1.8 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. تاکسی 10 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. پیاده 25 دقیقه راه دارید.
  • فرودگاه ونیز مارکو پولو: 8 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با تاکسی 25 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه ترویسو: 26.7 کیلومتر دورتر است و از فرودگاه با تاکسی 50 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل بائر پلازو ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 30124 ونیز وی ای، 1459، اس. مارکو

Marco, 1459, 30124 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 553

به "معرفی هتل 5 ستاره بائر پلازو در ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره بائر پلازو در ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید