خبرنگاران شهردار ارومیه: بی اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری غیرقابل گذشت است

به گزارش پسرک کامپیوتری، ارومیه- خبرنگاران- شهردار ارومیه با اشاره به بازداشتی های اجرا شده از کارکنان و مدیران این مجموعه طی روزهای گذشته، حمایت خود را از این اقدامات اظهار داشت و گفت: هیچ فردی از کارمندان این مجموعه، حق بی اعتمادسازی مردم را ندارد و این امر غیرقابل گذشت است.

خبرنگاران شهردار ارومیه: بی اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری غیرقابل گذشت است

محمد حضرت پور چهارشنبه شب در جمع مدیران شهرداری ارومیه اضافه نمود: از گرفتاری کارکنان شهرداری شاد نیستیم اما هرچقدر به سمت بالا بردن اعتماد مردم حرکت کنیم، به نفع شهرداری و در کل، نظام است.

وی اضافه نمود: سیستم امنیتی و قضایی هیچ گاه بدون جرم و خطا کسی را بازداشت و محکوم نمی کند زیرا حتی آن ها هم در مورد خطاهای احتمالی در برابر قانون جوابگو هستند.

وی با حمایت از اقدامات اخیر اظهار کرد: در کنار دستگاههای نظارتی، امنیتی و قضایی برای برخورد با متخلفان هستیم.

شهردار ارومیه با هشدار به مدیران و کارکنانی که خطایی از آنان سرزده یا به فکر خیانت هستند، اعلام کرد: این افراد، خود را به نهادهای نظارتی معرفی نموده و از رفتارهایی که انجام داده اند، ابراز توبه و پشیمانی نمایند.

حضرت پور تاکید نمود: ما آبروی خود را برای این افراد گرو گذاشتیم، اما آنها راه خیانت به اعتماد ما را برگزیدند و امروز مجموعه شهرداری را در افکار عمومی با چالش های جدی روبرو نموده اند.

وی با اشاره به اینکه حراست بارها به افراد متخلف تذکر داده بود، ادامه داد: این افراد در برابر چهار هزار و 600 کارمند شهرداری جوابگو خواهند بود و تخلف آنان قابل گذشت نیست.

وی با تذکر جدی به مدیرانی که در این شرایط سخت به جای حل مسائل مردم و روحیه دهی به همکاران، موجب تضعیف روحیه کارکنان و سایر مدیران می شوند، گفت: مدیریت حراست، وظیفه شناسایی و معرفی این افراد را دارد تا در اولین فرصت برخورد قاطعی با این دسته از افراد صورت گیرد زیرا آنان باعث می شوند کارهای مردم راه نیفتاده و مردم را با اقداماتشان نسبت به نظام، قوه قضائیه و دستگاههای نظارتی بدبین می نمایند.

وی اضافه نمود: البته مخالف آن دسته از رسانه نماهایی نیز هستیم که به صورت مجهول الهویه حب و بغض سیاسی خود را در این خصوص اعمال می نمایند.

وی تاکید نمود: اولویت مدیریت شهری، رضایتمندی مردم نسبت به نظام و همچنین صندلی شهرداری است.

به گزارش خبرنگاران، طی روزهای گذشته، تعدادی از کارکنان و مدیران شهرداری ارومیه دستگیر شدند؛ بعضی رسانه ها، تعداد این افراد را هفت نفر عنوان نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1244

به "خبرنگاران شهردار ارومیه: بی اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری غیرقابل گذشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار ارومیه: بی اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری غیرقابل گذشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید