اقدام نو هند برای عرضه سریع تر موبایل های نو به بازار (تور بمبئی)

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اقدام برنامه های عرضه دستگاه های شرکت های بزرگی مانند اپل در هند را ارتقا می دهد.

اقدام نو هند برای عرضه سریع تر موبایل های نو به بازار (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

اقدام مذکور در حالی انجام می گردد که هند سعی دارد موانع پیش روی کسب و کارهای داخل کشور را برطرف کند. از سوی دیگر نارندا مودی نخست وزیر هند نیز برنامه ای بلند پروازانه برای ارتقای فراوری سخت افزارهای الکترونیکی دارد و یکی از اهداف دولتش رساندن ارزش این صنعت به 300 میلیارد دلار تا 2026 میلادی است.

طبق این طرح بخش های مختلف دستگاه ها به طور همزمان، مدت زمان تست برای دریافت تاییدیه دستگاه های مختلف از ایرباد های بی سیم تا موبایل 5تا 8 هفته کاهش می یابد. این درحالی است که مدت زمان انجام چنین تستی در حال حاضر 16 تا 21 هفته است.

گروه MAITدر بیانیه ای در این باره گفت: در صنعت تست های مذکور به طور مستقیم با سهولت کسب و کار مرتبط است. از سوی دیگر کاهش مدت زمان تست سبب می گردد مشتریان سریع تر به محصولات تازه دسترسی یابند.

گروه MAIT شامل شرکت های مختلف از جمله اپل، فراوری کنندگان موبایل کره ای و چینی و بعلاوه شرکت های جهانی و داخلی فعال در بخش الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات هند است.

براساس اعلام گروه مذکور دفتر استانداردهای هند برای کاهش مدت زمان تست دستگاه ها توافق نموده تا یک پروژه آزمایشی را انجام دهد که در آن بعضی محصولات سخت افزاری الکترونیکی شناخته شده به طور موازی آزمایش شوند.

فرایند طولانی و خسته کننده تست محصولات ممکن است مثلاً برای ایرپادهای تازه اپل حدود 16 هفته طول بکشد، زیرا قاب شارژ و بعلاوه اجزای مختلف آن باید قبل از ارزیابی ایرباد تایید شوند.

این فرایند برای موبایل ها و قطعات آن ممکن است تا 21 هفته طول بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2062

به "اقدام نو هند برای عرضه سریع تر موبایل های نو به بازار (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام نو هند برای عرضه سریع تر موبایل های نو به بازار (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید