خبرنگاران رشته تحصیلی پرستاری در دانشکده علوم پزشکی خوی راه اندازی می گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: شورای گسترش آموزش عالی با راه اندازی و پذیرش دانشجو در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ناپیوسته این دانشکده موافقت کرد.

خبرنگاران رشته تحصیلی پرستاری در دانشکده علوم پزشکی خوی راه اندازی می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

فاطمه مقدم تبریزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در پی درخواست دانشکده علوم پزشکی خوی مبنی بر راه اندازی تعدادی رشته جدید در این دانشکده و بازدید های وزارتی انجام گرفته از زیرساخت های موجود، در دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با راه اندازی این رشته، موافقت شد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش سالانه این رشته 20 نفر بوده و برای سه دوره مجوز صادر شده و تمدید مجوز آن منوط به نوع جذب دانشجو و امور تحصیلی در این دانشکده خواهد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی اظهار کرد: کوشش نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از دلایل دریافت این مجوز برای این شهرستان شمالی آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگاران، دانشکده علوم پزشکی خوی در پی ارتقای دانشکده پرستاری و بهداشت خوی در سال 1395 توسط دولت تدبیر و امید تأسیس شد. در این دانشکده رشته های تکنسین اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی وجود دارد.

این مرکز علمی و آموزشی شمال استان آذربایجان غربی، دارای 21 نفر هیات علمی و 400 دانشجو است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1322

به "خبرنگاران رشته تحصیلی پرستاری در دانشکده علوم پزشکی خوی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشته تحصیلی پرستاری در دانشکده علوم پزشکی خوی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید