محدودیت های جدید برای حضور دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، هیات رئیسه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت های حضور دانشگاهیان را در این دانشگاه خاطرنشان کرد.

محدودیت های جدید برای حضور دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت های حضور دانشگاهیان را در این دانشگاه بیان کرد.

در اطلاعیه ای که امروز از سوی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی صادر گشت، محدودیت های سختگیرانه ای برای حضور دانشگاهیان در سطح دانشگاه در نظر گرفته شده است. متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

پیرو اطلاعیه پیشین و در راستای اجرای بخشنامه شماره 30938/3/99 استانداری تهران، با عنایت به گزارش مرکز بهداشت مبنی بر افزایش فزاینده و نگران کننده آمار دانشگاهیان مبتلا به کرونا طی چند روز گذشته و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، هیأت رییسه دانشگاه طی جلسه فوق العاده پانزدهم مهرماه نحوه حضور دانشگاهیان را تا اطلاع ثانوی را به توضیح زیر معین کرد:

1- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، خاتمه نامه و رساله، هدایت و مشاوره دانشجویان کماکان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت. در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای مدت کوتاه بلامانع است.

2- فعالیت اداری کارکنان در واحد های مختلف به صورت دورکاری خواهد بود و در صورت ضرورت و موارد اجتناب ناپذیر بنا به تشخیص مسئول واحد صرفا برای خدمات اولویت دار به صورت حداقلی می توانند در محل کار حضور یابند. در هر حال جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. بر این اساس مسئولان واحد ها پیشاپیش اسامی افرادی که حسب ضرورت جدی و احتیاج قطعی در محل کار حضور می یابند را به امور اداری اعلام کنند تا مجوز حضور آن ها در این دوره صادر و ارائه گردد. شایان ذکر است اداره حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز هستند ممانعت خواهد نمود.

3- ورود کلیه مراجعین متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت وفق دستورالعمل معاونت پشتیبانی و بنا به 2 تشخیص واحد های ذی ربط مراتب می بایست از قبل با اداره حراست هماهنگ گردد.

4-کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

5-در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبرد های جدید از مراجع ذی ربط اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1175

به "محدودیت های جدید برای حضور دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های جدید برای حضور دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید