خبرنگاران تلخ ترین خاطره چوپانی از نوروز؛ نمی توانم از شیرینی های عید لذت ببرم

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران- خبرنگاران- نفر سوم مستر المپیا، گفت: نوروز برای ایرانیان با یک حس ویژه همراه است و این حس ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارد. اما من به خاطر رژیم های غذایی نمی توانم از تنقلات و شیرینی های آن لذت ببرم.

خبرنگاران تلخ ترین خاطره چوپانی از نوروز؛ نمی توانم از شیرینی های عید لذت ببرم

شاید اگر تمام خاطرات تلخ و شیرین سال 98 را کنار هم قرار دهیم و یک قهرمان موفقیت های آن را به این اتفاقات ارزیابی کند، کسی به اندازه هادی چوپانی در سال 98 چهره نشد. مردی که به عنوان نخستین قهرمان پرورش اندام آسیا توانست مدال برنز این مسابقات را از آن کند، مدالی که شاید تکرار آن غیرممکن نباشد اما بدون شک سخت و نیازمند اراده ای بالا و تمرینات ویژه است. این اتفاق موجب شده تا چوپانی همچنان از آن به عنوان شیرین ترین اتفاق سال 98 برای خود یاد کند.

چوپانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به تمام تلخ کامی های این سال گفت: سیل فروردین و مرگ شماری از هم وطنان در کنار برخی از حوادث طبیعی موجب شد تا مردم ایران در 6 ماهه نخست سال روزهای بدی را سپری کنند. این روزها در برخی از ماه های دیگر سال ادامه داشت و با شیوع ویروس کرونا در ایران تکمیل شد. ویروسی که سایه آن هنوز از سرزمین ایران دور نشده و استرس آن نیز وجود دارد. اما اگر به عنوان یک ورزشکار بخواهم بر روی تمام این اتفاقات چشم ببندم، باید گفت سال 98 برای من یک سال تاریخی و ویژه بود.

این قهرمان پرورش اندام با اشاره به کسب مدال برنز مسابقات مستر المپیا گفت: برای قاره آسیا یک تاریخ سازی به شمار می رود که نفر سوم مسابقات مستر المپیا از این قاره انتخاب شود. برای رسیدن به این افتخار سختی هایی کشیدم که زندگی ام را تحت تأثیر قرار داد. اما پس از این سختی ها توانستم به نخستین مدال مستر المپیا برسم و این یک اتفاق بی نظیر به شمار می رود. این مدال در حالی به دست آمد که ذهنم درگیر اتفاقات طبیعی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بود.

نفر سوم مستر المپیا نوروز را یک روز خاص و مجموعه زمانی مناسب برای زندگی دوباره می داند و می گوید: عید نوروز برای من خاطره سازترین روزهاست زیرا تنها عیدی است که منتخب یک ایرانی اصیل است و من در نوروز انرژی بالایی در تمرینات و پیشرفتم دارم. تلخی نوروز برای من این است که نمی توانم به خاطر رژیم غذای از شیرینی ها و تنقلات آن استفاده کنم.

او در تشریح برنامه های خود برای سال 99 گفت: برنامه سال جدید با توکل به خداوند تکرار افتخار است. تمام تلاشم این است که در سطح جهان و مسابقات مستر المپیا به افتخاری بالاتر از برنز برسم و در این راه هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. در راستای این موفقیت برای من مهم ترین سرلوحه امید است و تا امید دارم، هیچ چیز غیر ممکنی برایم وجود ندارد.

قهرمان چند دوره ایران در خاتمه گفت: عید نوروز روز قدردانی از خداوند متعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 832

به "خبرنگاران تلخ ترین خاطره چوپانی از نوروز؛ نمی توانم از شیرینی های عید لذت ببرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تلخ ترین خاطره چوپانی از نوروز؛ نمی توانم از شیرینی های عید لذت ببرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید