شاملی: تیم را به جام باشگاه ها اعزام نمی کنیم تا فدراسیون جریمه نشود، بار بر دوش یک نفر است

به گزارش پسرک کامپیوتری، مالک و مدیرعامل باشگاه شهید شاملی کازرون گفت: ما اگر در جام باشگاه ها ثبت نام کنیم و قرعه کشی انجام گردد و نتوانیم در مسابقات شرکت کنیم فدراسیون متحمل جریمه و تیم ما محروم می گردد.

شاملی: تیم را به جام باشگاه ها اعزام نمی کنیم تا فدراسیون جریمه نشود، بار بر دوش یک نفر است

مهرتاش شاملی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تصمیم تیم شهید شاملی کازرون، قهرمان لیگ برتر هندبال مبنی بر انصراف از حضور در جام باشگاه های آسیا گفت: دو سال است که در لیگ برتر هندبال حضور داریم و یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی کسب کردیم اما بعد از دوسال هنوز مسئولین استان و شهرستان قول های خود را اجرا نکردند. ما به خاطر تعهد به شهر کازرون و بچه های تیم ادامه دادیم اما اردیبهشت ماه باید به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته در جام باشگاه های مربوط به سال گذشته شرکت کنیم و اواخر سال 1400 هم به عنوان قهرمان لیگ ایران، جام باشگاه های سال 2021 را در پیش داریم. همچنین فصل جدید لیگ برتر را هم داریم . یک نفر به تنهایی از پس این هزینه ها برنمی آید.

وی در ادامه اضافه کرد: قرار بود از یاری های مردمی و استانی برخوردار شویم اما این امر محقق نشد. مخارج ما چند برابر شده است اما یک ریال هم به ما یاری نشد. این در حالی است که برای اولین بار از استان فارس یک تیم در رشته های توپی و تیمی در لیگ ایران به مقام قهرمانی می رسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مالک و مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون یادآوری کرد: 20 روز از قهرمانی ما در لیگ گذشته است و از 15 فروردین باید تمرین های خود را آغاز کنیم که این مشمول تامین هزینه رفت و آمد، اسکان و تغذیه است بعلاوه باید هزینه اعزام تیم هم تامین گردد. ما تا به امروز 9 میلیارد تومان هزینه کردیم و یک ریال نگرفتیم. این در حالی است که سایر تیم ها 80 تا 90 درصد هزینه هایشان توسط استان ها تامین شده است. من از مسئولین استان خواستم فکری نمایند و اگر می خواهند تیم دیگری را آماده نمایند ببینند چقدر هزینه می گردد. اگر بخشی از آن را به ما می دادند این همه فشار به یک نفر وارد نمی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور این تیم در جام باشگاه ها عدم حمایت مالی است، گفت: واقعیت این است که نمی خواهم حرفی بزنم و کاری انجام دهم که فدراسیون محروم گردد. ما اگر ثبت نام کنیم و قرعه کشی انجام گردد و نتوانیم در مسابقات شرکت کنیم فدراسیون متحمل جریمه و تیم ما محروم می گردد. در این 20 روز هیچ اقدامی از سوی مسئولین استان انجام نشده است. فقط کافی بود درصدی از بانک های استان و بودجه ورزش و یا شهرداری ها به ما یاری می کردند. هر چه قدر هم این یاری ها کم یاری بود باز هم یک رقمی می شد.

شاملی تاکید نمود: متاسفانه برایشان مهم نیست که این ورزش و این تیم باعث شادی مردم می شد. شادی قهرمانی ما به قدری ارزش داشت که مسئولین استان روی آن مانور دادند. من نمی خواهم کاری انجام دهم که در توانم نیست.

وی توضیح داد: مسئولین فصل بعد تیم را به هر ارگانی می خواهند واگذار می کنم. با شرایطی که هست احساس می کنم از من سوء استفاده می گردد و بار بر دوش یک نفر قرار گرفته است. پیش از این به تیم استان یاری می شد اما الان حمایت ها به صفر رسیده است. سالن تمرین خود را برای دعوا بین دانشگاه آزاد و اداره کل از دست دادیم و درب سالنی که ما هزینه کردیم، روی ما قفل بود. به ما خوابگاه هم نمی دهند و هزینه سنگینی به ما تحمیل می گردد.

مدیر باشگاه شهید شاملی کازرون مطرح نمود: دیروز در شیراز موضوع را پیگیری کردم. قرار بود جلسه بگذارند تا به ما یاری نمایند اما جلسه انجام نشده است. بعد از این هم عید است و هیچ اتفاقی نمی افتد و من 15 فروردین باید لیست را اعلام کنم و ریسک نمی کنم و تیم را تحویل می دهم. در دو سال، سه نایب قهرمانی(زنان و مردان در فصل گذشته و زنان در این فصل جوانان) و یک قهرمانی در لیگ مردان و یک قهرمانی کشور در جوانان داریم. آیا باید کار بیشتری انجام می شد؟ دلیلی نمی بینم هر روز گردنم کج باشد و جواب سربالا و سرکاری به من بدهند. دل پری دارم. ما با غول های عظیم صنعتی جنگیدیم و بدون هیچ یاریی قهرمان شدیم.

شاملی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، گفت: در قرارداد بازیکنان درصدی برای باشگاه های آسیا بود که در صورت حضور در این مسابقات پرداخت می گردد. پاداش قهرمانی را هم تسویه می کنیم . ورزش در شرایطی که جامعه به دلیل کرونا و مسائل مالی تحت فشار است، آیتم موثری است و تنها عامل خوشحالی مردم را می توان با اندکی حمایت حفظ کرد. بعلاوه جوانان و نوجوانان زیادی هستند که امید آنها به این رشته است. متاسفانه وعده ها فقط در حد شعار است. امیدوارم توجهات مسئولین استان بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1469

به "شاملی: تیم را به جام باشگاه ها اعزام نمی کنیم تا فدراسیون جریمه نشود، بار بر دوش یک نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاملی: تیم را به جام باشگاه ها اعزام نمی کنیم تا فدراسیون جریمه نشود، بار بر دوش یک نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید