قلعه نویی: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، به بازیکنانم گفتم به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداشته باشند

به گزارش پسرک کامپیوتری، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید بازی با استقلال خوزستان از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر باشد.

قلعه نویی: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، به بازیکنانم گفتم به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: تشکر می کنم از همه عزیزانی که در فصل جاری به فوتبال ایران خدمت کردند، البته اگر نیت شان خدایی بوده باشد. قلم شما می تواند مطالبات زیادی را انعکاس بدهد و از آن تشکر می کنم. درباره بازی باید بگویم که ماحصل یک سال زحمت مان بازی فردا است. شاید این بازی از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر باشد.

وی اضافه کرد: با وجود حب و بغض های زیادی که علیه تیم ما وجود داشت، اما توانستیم به اینجا برسیم. استقلال خوزستان جوانان با انگیزه ای دارد، اما به بازیکنانم گفته ام که باید بیشتر از همواره با انگیزه باشند، چون دیدار فردا ماحصل زحمات یک فصل ما است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از سبحانی، عظیمان، کارگران کارخانه فولاد، مدیرعامل، بازیکنان و طرفداران تشکر می کنم که به یاری همه آنها توانستیم سال جاری یک صندلی خوب کسب کنیم. سپاهان سال جاری به هر جایی که می رود استادیوم ها پر از تماشاگر می گردد. شاید طرفداران موافق سپاهان و قلعه نویی نباشند، اما حضور پرتعداد آنها در استادیوم های تیم حریف نشان می دهد که به اهداف مان نزدیک شده ایم. شما نگاه کنید که تعداد تماشاگران در بازی تراکتورسازی با سپاهان بیشتر از دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس بود، که از این بابت خوشحالیم. امیدوارم فردا 3 امتیاز را کسب کنیم تا حداقل عنوان نایب قهرمانی ما قطعی گردد. البته یکبار در لیگ هشتم برایم رخ داد که در هفته آخر به قهرمانی رسیدم. با این وجود به بازیکنانم گفته ام که کاری به نتیجه دیدار پرسپولیس نداشته باشند و تمرکز شان روی بازی خودشان باشد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که عملکرد سپاهان در فصل جاری را چگونه ارزیابی می نماید، گفت: سال جاری سال خوبی برای ما بود، سپاهان در دو سه سال گذشته شرایط خوبی نداشت اما سال جاری بهتر شدیم. تیم ما به لحاظ بودجه در رده پنجم واقع شده است و کمی هم کم لطفی و حب و بغض علیه ما شد. بازی قبلی هم تعیین شد که چیزهایی وجود دارد و مردم متوجه خیلی از مسائل شدند. در مجموع سال جاری خوب بود و بازیکنان از همه وجود مایه گذاشتند. ما سال جاری بازیکنان را در عید نوروز فقط 24 ساعت تعطیل کردیم، اما دیدید که بازی ما را به یک تیم دیگر دادند و 6 فروردین برای سپاهان بازی گذاشتند؛ در واقع ما و پدیده معادلات را بر هم زدیم، تیم پدیده هم لیاقت خود را نشان داد و امیدوارم هر دو تیم آسیایی شویم.

وی با اشاره به اتفاقات دیدار قبلی با پدیده، مطرح نمود: در دقیقه 3 و با آن شرایط و توهین ها که در استادیوم امام رضا جای تعجب داشت پنالتی گرفتند، ولی با این وجود و مسائلی دیگری که رقم خورده، اگر در دیدار فردا برنده شویم کار بزرگی نموده ایم که من کمترین سهم را در آن داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره فصل آینده خاطر نشان کرد: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، اما باید بستر کار فراهم باشد. فصل بعد معیار ما فرق می نماید، من دوست دارم در سپاهان بمانم و علاقمند هستم که این نهال را که خودم کاشتم سودش را ببرم. من برنامه هایم را داده ام و امیدوارم خبرهای خوبی منتشر گردد. اما اگر دوست نداشته باشند که با من ادامه بدهند مسئله ای نیست، من به مسئولان باشگاه گفته ام که می توانند با گزینه های دیگر هم حرف بزنند. به هر حال تا الان شخصاً با هیچ تیمی صحبت ننموده ام و امیدوارم سال بعد هم اینجا باشم. من نمی توانم خودم را تحمیل کنم اما معیارم فرق نموده است، برای مثال اگر هافبک بگیریم باید کسی باشد که بتواند عملکرد خوبی مقابل الهلال و دیگر تیم های بزرگ داشته باشد.

قلعه نویی توضیح داد: یکی از دلایلی که به سپاهان برگشتم تقدیر و تشکری بود که این باشگاه از من داشت، که ذوب آهن هم همین کار را برای من تکرار کرد، به همین دلیل من اصفهان را دوست دارم.

پس از سوال خبرنگاری درمورد قرارداد قلعه نویی برای فصل آینده، سرمربی سپاهان گفت: قراردادم با باشگاه سپاهان دو ساله است.

همچنین قلیچ خانی مدیر رسانه ای سپاهان نیز گفت: قرارداد قلعه نویی دو ساله است، اما باشگاه سپاهان و قلعه نویی برای سال دوم باید روی بعضی جزئیات به توافق برسند.

قلعه نویی در خصوص جلسه برگزار شده میان مدیران باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه بازیکنان خارجی کمتر و باکیفیت به تیم بیایند، توضیح داد: این در حد پیشنهاد بوده است. ما کمترین و باکیفیت ترین خارجی را در تیم مان داریم. باید دعا کنیم دغدغه ها و مسائل مالی کشور رفع گردد و شرایط مالی به وضعیت عادی بازگردد تا از این قانون ها نگذارند. چند سال پیش یک تصمیم آبکی گرفتند و برای بازیکنان، سقف قرارداد گذاشتند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: آن موقع 500 بازیکن فعالیت می کردند که قرارداد بعضی از آنها 80 میلیون تومان بود، اما این قانون باعث شد قیمت 400 بازیکن به سقف قرارداد یعنی 450 میلیون تومان برسد. این اتفاق به این خاطر رخ داد که مطالعه ننموده بودند و طرح هم مغلوب شد. اگر این ارتباط موجود به مدت 6 ماه قطع گردد، آیا فوتبال ما عقب می افتد یا خیر؟ این ارتباط باید باشد، بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ما بیایند و به آن یاری نمایند. این در حد پیشنهاد بوده و کسی آن را زیاد جدی نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 135

به "قلعه نویی: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، به بازیکنانم گفتم به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداشته باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه نویی: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، به بازیکنانم گفتم به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداشته باشند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، به بازیکنانم گفتم به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید