بانک اطلاعاتی نخبگان ایلام تشکیل شود

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون استاندار ایلام گفت: امروز برای توسعه نیازمند برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب در راستا ظرفیت سازی و مشارکت جویی نخبگان جامعه هستیم و برای تحقق این مهم باید بانک اطلاعاتی نخبگان در استان تشکیل شود.

بانک اطلاعاتی نخبگان ایلام تشکیل شود

به گزارش خبرنگاران، معروف بسطامی در نشست شورای بنیاد ملی نخبگان استان ، اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم نظام در شرایط امروز کشور اقتصاد مقاومتی است و نخبگان و تحصیل کردگان باید در این راستا گام بردارند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم شرکت های دانش بنیان و موسسه های علمی و فرهنگی متناسب با ظرفیت ها و امکانات موجود در استان حرکت کنند، گفت: استان ایلام از از حیث ظرفیت های خدادادی از استان های غنی کشور است که برای بالفعل کردن آنها نیازمند کمک همه از جمله نخبگان هستیم.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه نخبگان باید به کمک دولت بیایند و بین ظرفیت ها و راهبردهای ایجاد شده در حوزه اقتصادی ارتباط برقرار کنند، شرح داد: حضور دانشگاه و نخبگان در شرایط امروز کشور در جهت استفاده از ظرفیت های موجود مهم و حائز اهمیت است.

بسطامی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های مهم مسئولان نظام و کشور بحث بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی است و باید شرایط را برای حضور هرچه بیشتر آنها فراهم کنیم، گفت: محور توسعه در هر کشوری جوانان و نخبگان آن کشور هستند و به هر اندازه به نخبگان یک کشور توجه شود به همان اندازه شاهد تغییرات مثبت خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز برای توسعه نیازمند برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب در راستا ظرفیت سازی و مشارکت جویی نخبگان جامعه هستیم و برای تحقق این مهم باید بانک اطلاعاتی نخبگان در استان تشکیل شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برای شناسایی و معرفی نخبگان باید شاخص داشته باشیم و بر اساس آن ملاک و معیارها حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 361

به "بانک اطلاعاتی نخبگان ایلام تشکیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک اطلاعاتی نخبگان ایلام تشکیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید