70 بازرس، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رصد می نمایند

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 بازرس ویژه و افتخاری بر نحوه عرضه کالا و خدمات در بازارهای استان، نظارت دارند.

70 بازرس، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رصد می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، روح الله باقری فرد شنبه 6 اردیبهشت گفت: 40 بازرس ویژه و 30 بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که حدود 30 هزار واحد صنفی در استان فعالیت می نماید؛ تاکید نمود: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و کوشش مستمر این بازرسان امکان پذیر شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: از ابتدای سال 1398 تا به امروز نزدیک به 87 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که این امر نشان دهنده گستردگی کار بازرسان استان است.

باقری فرد از آغاز طرح بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد و اضافه کرد: رصد نحوه عرضه کالاهای با قیمت تنظیم بازار از اولویت های مهم این طرح است.

وی بیان کرد:282 پرونده تخلفات بازاریان استان در فروردین سال جاری به ارزش 210 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باقری فرد تاکید نمود: این واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یا انجام تخلفات صنفی جریمه شده اند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: درفروردین سال جاری 6 هزار و 900 بازدید از بازارهای استان در شهرستان های مختلف انجام شده است.

باقری فرد همچنین از انجام240 گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداری ها و سایر متولیان در فروردین سال جاری اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 925

به "70 بازرس، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 بازرس، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید