50 درصد داروخانه های روزانه آذربایجان غربی در ایام عید باید فعال باشند

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت:50 درصد داروخانه های روزانه در ایام عید باید فعال باشند.

50 درصد داروخانه های روزانه آذربایجان غربی در ایام عید باید فعال باشند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار بهنام شهدی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی در چهارمین روز از فروردین ماه در جلسه کمیته مالی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه در مورد اقلامی چون دستکش و محلول و ژل های ضدعفونی مسئله ای وجود ندارد گفت: برای تامین احتیاج استان در مورد ماسک نیز سناریوهای مختلفی پیش بینی شده و به زودی این موضوع نیز به ثبات لازم می رسد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه طبق مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا می بایست علاوه بر داروخانه های شبانه روزی و بیمارستانی، 50 درصد داروخانه های روزانه نیز در ایام عید فعال باشند از دستگاه های نظارتی خواست بر این فرایند نظارت داشته باشند.

او با قدردانی از اهتمام شکل گرفته از سوی گروه های مردمی برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی توضیح داد: استفاده از این فراوریات احتیاجمند آن است که دستور العمل های بهداشتی در فرایند فراوری و توزیع رعایت گردد.

شهدی در مورد ذخیره اقلام اساسی استان تا چند ماه آینده نیز گفت: پیش بینی های لازم برای تامین اقلام اساسی استان تا زمان شکست کرونا و پس از آن اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی همچنین از همراهی اتاق اصناف در مورد تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری در راستای اجرای پویش 2914 نیز قدردانی کرد و اضافه نمود: به طور قطع با همدلی و همراهی و اجرای دقیق مصوبات ملی و استانی می توانیم بر این بحران نیز فائق آییم.

ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 705

به "50 درصد داروخانه های روزانه آذربایجان غربی در ایام عید باید فعال باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد داروخانه های روزانه آذربایجان غربی در ایام عید باید فعال باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید