یک بام و دو هوای طرح احیای مالی اروپا

به گزارش پسرک کامپیوتری، گروه دنیا، تصویب تزریق بودجه 750 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به بدنه اقتصاد بحران زده کشورهای آسیب دیده در شیوع کرونا، با مخالفت شماری از اعضا به ماه آینده موکول شد.

یک بام و دو هوای طرح احیای مالی اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش یورونیوز، نشست مجازی روز آدینه اتحادیه اروپا برای آنالیز طرح احیای بلند مدت مالی در حالی با کوشش های آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا همراه شد که چهار کشور اتریش، هلند، سوئد و دانمارک در ساز و کار پرداخت این یاری به کشورهایی که بیشترین آسیب را در کرونا دیده اند اما و اگرهایی را بیان کردند. با این حال اورسلا فون درلاینرئیس اتحادیه اروپا با ابراز رضایت از نتیجه این نشست گفت: کشورها بدانند ما در اول راه بحران هستیم و نه آخر آن.

شارل میشل، رئیس کمیسیون اروپا نیز گفت: اتحادیه در کوشش است مقدمات موفقیت نشست ماه جولای را به انجام برساند. براساس آخرین گزارش ها، در حال حاضر بسیاری از کشورها بر سر بخشش این پول یا حتی نوع وام آن تردید دارند. به طوری که آنجلیکا وینزیگ، نماینده اتریش گفت: چطور باید به کارآفرینانی که مدت ها کارخانه هایشان را تعطیل نموده اند، بگوییم که ما به کارخانه های اسپانیایی وام داده ایم. این اظهارات در حالی بیان شده است که فیلیپ لمبرت از اعضای اتحادیه اروپا معتقد است: سران هلند باید بدانند که به بازار اروپا وابسته هستند و بدون این بازار اروپایی، هلند معنایی نخواهد داشت.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1004

به "یک بام و دو هوای طرح احیای مالی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بام و دو هوای طرح احیای مالی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید