گزارش تصویری ، پایکوبی پاییزی عمونوروز و ننه سرما در جنوب تهران!

به گزارش پسرک کامپیوتری، صدای تیک تاک ساعت می آید. زمان می گذرد و یلدا دست های پاییز را در دستان زمستان می گذارد. با ما به انتهای خیابان آذر بیا!

گزارش تصویری ، پایکوبی پاییزی عمونوروز و ننه سرما در جنوب تهران!

به گزارش خبرنگاران، شهرداری منطقه18 ویژه برنامه ای با عنوان برگ واره پاییزی در بوستان قائم(عج) برگزار کرد که شامل برنامه هایی متنوع و مجذوب کننده برای خانواده ها بود.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه18 دراین باره گفت: در این جشنواره فرهنگی و هنری بخش های متنوعی مشتمل بر عرضه صنایع دستی، موسیقی و بازی های بومی و محلی مورد توجه شهروندان نهاده شد.

یوسف مقدمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه18 نیز با اشاره به این برنامه گفت: نمایش آداب و سنن اقوام ایرانی و سفره ای از مواد غذایی سنتی مثل آش دوغ و لبو لحظه های خاطره انگیزی را برای علاقه مندان رقم زد.

اختصاص فضای قابل توجه به ارائه دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار و برپایی سفره شب یلدا موسوم به طولانی ترین شب سال نیز مورد اقبال عموم بازدیدکنندگان نهاده شد.

قدم زدن در بوستان قائم حس و حال عجیبی داشت، به خصوص که در بعضی از نقاط بوستان به قدری برگ های پاییزی روی زمین زیاد بود که به خودی خود مجذوب کنندهیت های این برنامه را دوچندان نموده بود.

پیاده روی در معابر آکنده از برگ های پاییزی بوستان، خلق جاذبه های گردشگری برای علاقه مندان به هنر عکاسی و رقابت خانواده ها برای ثبت لحظات ماندگار در طبیعت از نکات چشمنواز این برنامه بود.

  • تصاویری از برنامه برگواره پاییزی در بوستان قائم(عج)
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2112

به "گزارش تصویری ، پایکوبی پاییزی عمونوروز و ننه سرما در جنوب تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری ، پایکوبی پاییزی عمونوروز و ننه سرما در جنوب تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید