گزارش آسوشیتدپرس از جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبرنگاران

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری آسوشیتدپرس در بازتاب گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارش داد که ایران امسال سالگرد انقلاب را به شیوه رژه خودرو ها و موتورسیکلت ها گرامی داشت.

گزارش آسوشیتدپرس از جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که امسال به شیوه ای متفاوت از سال های گذشته برگزار گشت، در رسانه های خارجی بازتاب داشت.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در بازتاب این روز بزرگ گزارش داد که ایران در پی شیوع ویروس کرونا، امروز (چهارشنبه)، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جای راهپیمایی از طریق رژه خودروها، موتوسیکلت ها و دوچرخه ها گرامی داشت.

این خبرگزاری آمریکایی نوشت که ده ها هزار نفر از مردم شهر ها و روستا های سراسر ایران قرار است با خودرو ها و موتوسیکلت های خود در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشارکت کنند.

طبق این گزارش، در پایتخت ایران، صبح امروز دسته های اتومبیل ها و خودرو های دیگر از 12 نقطه مختلف رژه خود را به سمت میدان آزادی آغاز کردند.

آسوشیتدپرس در خصوص جشن شب گذشته به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت که شب گذشته (سه شنبه)، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آتش بازی هایی در نزدیکی برج میلاد تهران انجام گرفت.

این گزارش در توصیف حال و هوای شهر ها و روستا های ایران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت که روز چهارشنبه، خیابان ها با پرچم های بزرگ ایران و دریایی از بادکنک ها تزئین شده بود و سرود های انقلابی و میهن پرستانه از بلندگو هایی پخش می شد که در سراسر جهت دسته های خودرویی و موتوری قرار گرفته بود.

آسوشیتدپرس همچنین نوشت که در روز گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در خیابان های شهر های ایران تصاویری در مدح دستاورد های علمی و نظامی ایران از جمله ماهواره ها و موشک های بالستیک قرار گرفته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1455

به "گزارش آسوشیتدپرس از جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آسوشیتدپرس از جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید