پیست اسکی شیرباد یکی از جاذبه های تفریحی خراسان رضوی است

به گزارش پسرک کامپیوتری، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پیست اسکی شیرباد یکی از جاذبه های تفریحی خراسان رضوی است.

پیست اسکی شیرباد یکی از جاذبه های تفریحی خراسان رضوی است

از پیست اسکی شیرباد تا روستای دولت آباد 18 کیلومتر و از دولت آباد تا مشهد حدود 20 کیلومتر راه بوده که البته مسیر دولت آباد تا پیست راه کوهستانی و شوسه است. اگر می پرسید وجه تسمیه بامزه این پیست اسکی چیست، باید بگوییم شیرباد بلندترین نقطه در پهنای خراسان در شرق کشور است. پیست شیرباد در دامنه بلندترین قله استان خراسان با ارتفاع 3310 متر بنا شده و به همین علت، در بیشتر ماههای سال برف گیر بوده و مساحت 50 هکتاری آن فضایی مناسب را برای سرگرمی سالم جوانان در کنار خانواده هایشان فراهم کرد. اولین و تنها پیست اسکی شرق کشور با نام پیست اسکی شیرباد اول دی 1391 افتتاح شده است.

تله اسکی به طول 900 متر علاقمندان را تا ارتفاعات بالا می برد و پس از آن ورزشکاران و دوستاران طبیعت علاوه بر استفاده از چشم انداز بی بدیل و زیبای این پیست، می توانند با طی مسیری هزار و 200 متری لذت یک اسکی مطمئن و فرح بخش را تجربه نمایند. ساختمان سه طبقه ای به منظور استقرار امکانات و تجهیزات لازم و بعلاوه راه اندازی یک رستوران و کافی شاپ و چندین سوئیت به منظور اقامت علاقمندان در این محل در نظر گرفته شد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2118

به "پیست اسکی شیرباد یکی از جاذبه های تفریحی خراسان رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی شیرباد یکی از جاذبه های تفریحی خراسان رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید