هوشمند شدن فرایند بلوکه کردن حساب های متخلف در توئیتر

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، هنوز تعیین نیست قابلیت یادشده چه زمانی به طور کامل فعال شده و در دسترس همه کاربران قرار می گیرد، توئیتر همچنین در خصوص جزئیات این ویژگی هنوز اطلاع رسانی دقیقی نکرده است.

هوشمند شدن فرایند بلوکه کردن حساب های متخلف در توئیتر

اگر کاربران این قابلیت را در بخش تنظیمات توئیتر فعال نمایند، حساب های ناقض قوانین توئیتر برای آنها به صورت اتوماتیک بلوکه می گردد. همچنین حساب های فحاش که از ادبیات نامناسبی برای ارسال توئیت و نظرات خود استفاده نمایند نیز در حالت سکوت یا mute قرار می گیرند.

حالت سکوت حساب های کاربری متخلف در توئیتر به مدت هفت روز ادامه می یابد و پاسخ های آنها به افراد کمتری نشان داده می گردد. توئیتر اقدامات خود در زمینه بلوکه کردن و ساکت کردن حساب های کاربری متخلف را به اطلاع کاربران خود می رساند. توئیتر از مدت ها قبل وعده داده بود که چنین خدماتی را به کاربرانش ارائه خواهد داد. علت این امر فشار کنگره آمریکا بر توئیتر بوده است.

از سال 2018 به این سو، کنگره از جک دورسی رئیس توئیتر خواسته بود تا برای حفاظت از کاربران در برابر افراد متخلف رویکرد حفاظتی دقیق تری اتخاذ کند و الگوریتم های خود را اصلاح کند تا شناسایی و مقابله با چنین کاربرانی ساده تر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1443

به "هوشمند شدن فرایند بلوکه کردن حساب های متخلف در توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمند شدن فرایند بلوکه کردن حساب های متخلف در توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید