بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2020 که نباید از دست داد!

به گزارش پسرک کامپیوتری، بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2020؛ طنز و شوخ طبعی اساساً مقوله ای سوبژکتیو است و به سادگی می تواند مسخره یا بدتر از آن خسته کننده گردد. بااین حال، به نظر می رسد که سال 2020 فیلم های قابل توجهی دارد که می تواند به سرنوشتی همچون کمدی های طلایی دست یابند یا حداقل تجربه سرگرم کننده ای در سالن سینما رقم بزنند. البته نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد، اما مشخصاً می توان از این لیست به بسیاری از فیلم ها امید بست. چند بازسازی و دنباله در فیلم های کمدی 2020 داریم و تعدادی از ستاره های کمدی هم به لطف فیلم هایی مثل Ghostbusters: Afterlife و Coming 2 America بازگشته اند.

بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2020 که نباید از دست داد!

خبرنگاران| طنز و شوخ طبعی اساساً مقوله ای سوبژکتیو است و به سادگی می تواند مسخره یا بدتر از آن خسته نماینده گردد. بااین حال، به نظر می رسد که سال 2020 فیلم های قابل توجهی دارد که می تواند به سرنوشتی همچون کمدی های طلایی دست یابند یا حداقل تجربه سرگرم نماینده ای در سالن سینما رقم بزنند. البته نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد، اما تعییناً می توان از این لیست به بسیاری از فیلم ها امید بست. چند بازسازی و دنباله در فیلم های کمدی 2020 داریم و تعدادی از ستاره های کمدی هم به لطف فیلم هایی مثل Ghostbusters: Afterlife و Coming 2 America بازگشته اند.

البته لیست مورد انتظارترین فیلم های کمدی 2020 که در زیر لیست شده اند، فیلم هایی هستند که تا به امروز حدس می زنیم در آینده شانس موفقیت داشته باشند. ممکن است فیلم های دیگری هم در طول سال اکران شوند که هنوز تاریخ آن ها تعیین نشده است.

تاریخ عرضه: 21 فوریه 2020

بازیگران: آنیا تیلور-جوی، جاش اوکانر، بیل نای، میا گاث، جانی فلین، میراندا هارت

نمی دانم نظر شما درباره کتاب اما چیست، اما تعییناً اما یکی از معروف ترین و مشهورترین آثار جین آستین، نویسنده عظیم انگلیسی است. فیلم سینمایی Emma از همین رمان جین آستین اقتباس شده است. یکی از نکات قابل توجه فیلم که هم اکنون در سینما ها اکران شده است، وجود بازیگران حرفه ای و توانای آن محسوب می گردد. علاوه بر آنیا تیلور-جوی که این روز ها ایفای نقش فوق العاده او را در فیلم های زیادی می بینیم، بیل نای هم در این فیلم بازیگری می نماید. این فیلم توسط Autumn de Wilde کارگردانی شده است. همه جزئیات حاکی از آن است که با یک فیلم قوی روبه رو هستیم. فیلمی که یقیناً شایستگی حضور در لیست فیلم های کمدی 2020 را دارد.

بازیگران: دیو باتیستا، کلویی کلمن، کریستن پاسکال، کن جیونگ

عموماً گاهی با دیدن تریلر فیلم ها می توانیم به خنده دار بودن و بامزه بودن آن فیلم امیدوار شویم. هرچند این مسئله گاهی نتیجه عکس داده و درست از آب درنمی آید، ولی می تواند روش نسبی مناسبی باشد. فیلم جاسوس من می تواند شرایطی مشابه این موضوع داشته باشد. قبل از آمدن تریلر چندان آشنایی با آن نداشتیم، اما می توانیم بعد از تریلر اول امید داشته باشیم که این یکی از آن سورپرایز های خوشایند در بین فیلم های کمدی 2020 باشد. حضور دیو باتیستا هم یکی از نکات جالب توجه فیلم My Spy است.

تاریخ عرضه: 20 مارس 2020

بازیگران: مایکل آنجلو کووینو، کایل ماروین، گیل رنکین، جودیت گودرش، تالیا بالسام، جورج ونت، دانیلا کووینو

کایل و مایک دو دوست بسیار صمیمی هستند که پیوند محکم و استواری با همدیگر دارند. این رابطه تا هنگامی پایدار است که مایک با نامزد کایل رابطه برقرار می نماید. هرچه پس از آن رخ می دهد، داستان یک دوستی و عشق به همراه جوک های خنده دار زیادی است که می توانند شما را بسیار جذب نمایند. کمتر فیلمی را دیده ایم که روی رابطه دوستی دو مرد تمرکز نموده باشد، اما فیلم The Climb چنین هدفی داشته و این موضوع را مدنظر قرار داده و نگاهی جالب به آن انداخته است. به همین خاطر می توان گفت: احتمالاً شاهد یکی از خاص ترین فیلم های گمدی 2020 هستیم..

تاریخ عرضه: 3 آوریل 2020

بازیگران: ایسا ری، کمیل نانجیانی، آنا کمپ، کایل بورنهایمر

فیلم Lovebirds که دو بازیگر محبوب این روز های هالیوود یعنی ایسا ری و کمیل نانجیانی در آن ایفای نقش می نمایند، درباره زوجی است که ناگهان خود را در یک جرم و جنایت غیرمنتظره می بینند. درحالی که آن ها کوشش می نمایند مشکل را حل و نام خود را از پرونده پاک نمایند، درگیر موقعیتی می شوند که قطعاً نمی توان آن را عادی و معمولی خواند. از بازیگران تا موضوع جالب فیلم همه نوید این را می دهند که احتمالاً با اثر سرحال و جالبی در بین فیلم های کمدی 2020 روبه رو هستیم که این توانایی را دارد تا ما را سرگرم کند.

تاریخ عرضه: 8 می 2020

بازیگران: دِو پتل، آنورین برنارد، پیتر کاپالدی، هیو لوری

دیدن دو پتل روی پرده نقره ای سینما هیجان انگیز است، اما هیجان انگیزتر از آن این است که او را در اقتباس رمان معروف دیوید کاپرفیلد چارلز دیکنز ببینیم. علاوه بر پتل، بازیگرانی مثل آنورین برنارد و پیتر کاپالدی هم حضورشان مایه تسلی خاطر است. به نظر می رسد همه شرایط به گونه ای است که نشان می دهد با یک اقتباس خوب از رمان دیکنز رو به رو هستیم. البته این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو سال گذشته به اکران در آمد و اکران آن در انگلستان هم صورت گرفته، اما هنوز در آمریکا و دیگر نقاط دنیا نمایش داده نشده است.

با عنوان اصلی The SpongeBob Movie: Sponge on the Run - تاریخ عرضه: 22 می 2020

بازیگران: کلنسی براون، کیانو ریوز، آکوافینا، اسنوپ داگ، تام کنی

نه تن ها همه باب اسفنجی را می شناسند بلکه اکثراً او را بسیار دوست می دارند. همه چیز در خصوص این شخصیت و انیمیشن هایش دوست داشتنی است. ویژگی منحصربه فردی درباره باب اسفنجی وجود دارد که او را برای سالیان سال در اوج نگه داشته و از محبوبیتش نکاسته است. انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار احتمالاً هم مورد توجه منتقدان قرار می گیرد و هم در باکس آفیس فروش بسیار خوبی خواهد نمود. همواره شانس های موفقیت فراوانی برای باب اسفنجی وجود دارد. پس طبیعتاً منطقی است که The SpongeBob Movie: Sponge on the Run یکی از گزینه های قطعی لیست فیلم های کمدی 2020 باشد.

تاریخ عرضه: 29 می 2020

بازیگران: استیو کرل، رز بیرن، توفر گریس، کریس کوپر

هرچند اخیراً بازی های خوبی از استیو کارل در نقش های جدی دیده ایم (مثل The Morning Show)، اما هیچ چیز هیجان انگیزتر از دیدن او در یک فیلم کمدی نیست. فیلم Irresistible یا به فارسی وسوسه انگیز توسط جان استوارت کارگردانی و نوشته شده است. این فیلم ماجرای فردی به نام گری را دنبال می نماید که یک استراتژیست دموکرات است. او میخواهد یک دریانورد بازنشسته را متقاعد کند تا شهردار گردد. اوضاع وقتی جالب می گردد که دیگر حزب ها مثل جمهوری خواستار دخالت می نمایند و اوضاع به هم می ریزد.

تاریخ عرضه: 3 ژوئیه 2020

بازیگران: رایان رینولدز، جودی کومر، تایکا وایتیتی، جو کری

رایان رینولدز یکی از نام هایی است که می تواند در میان فیلم های کمدی 2020 ما را به این فیلم بسیار امیدوار کند. پس از فیلم های موفقی که این چند سال از او شاهد بودیم، حال می توانیم با نگاه ویژه تری به این فیلم نگاه کنیم. البته در این فیلم او با آن مرد جذاب و تماماً شوخی که در برخی فیلم ها دیده ایم، کمی فرق دارد. علاوه بر رایان رینولدز، حضور تایکا وایتیتی هم بسیار مسرت بخش است. کمتر مواقعی می گردد که او نتواند مخاطب را سرگرم کند یا بخنداند. فیلم مرد آزاد یک فیلم اکشن کمدی علمی تخیلی است که می تواند یکی از گزینه های جالب این لیست باشد.

تاریخ نمایش: 10 ژوئیه (20 تیر 99)

بازیگران: ارنی هادسون، بیل موری، فین ولفهارد، پل راد، آنی پاتس، مکینا گریس

فیلم شکارچیان روح: افترلایف نه تن ها در این ژانر، بلکه به صورت کلی یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال است. بعد از اینکه ریبوت این فیلم پرطرفدار عملکرد بسیاری بد و جنجال برانگیزی از خود نشان داد، هالیوود دوباره تصمیم گرفت ریبوتی دیگر برای این مجموعه خلق کند. ریبوتی که سعی دارد بیش تر به منبع اصلی وفادار باشد و تا حدی در حکم یک دنباله برای آن عمل کند. جیسون رایتمن که سابقه ساخت فیلم هایی نظیر Thank You for Smoking و همین طور Juno را در کارنامه دارد، فیلم شکارچیان روح: افترلایف را کارگردانی خواهد نمود.

تاریخ عرضه: 24 ژوئیه 2020

بازیگران: فرانسیس مک دورمند، بیل مری، تیموتی چالامت، لئا سیدو، سورشا رونان، اوون ویلسون، بنیسیو دل تورو، جفری رایت، تیلدا سوینتن

فیلم یکی مانده به آخر لیست فیلم های کمدی 2020 که قرار است در 24 ژوئیه امسال اکران گردد، یکی از پرستاره ترین آثار امسال است که کافی است نگاهی به لیست کامل بازیگران و عوامل معروفش به خصوص کارگردان آن یعنی وس اندرسون بیندازید تا خودتان به طور کامل متوجه شوید. اگر به فیلم های وس اندرسون علاقه دارید، جدیدترین فیلم او قرار است در امسال اکران گردد و ظاهراً به همان منحصربه فردی همیشگی فیلم های اندرسون است. فیلمی که با نگاه کردن به تریلرش متوجه خواهید شد که این کار چه کارگردانی است. این فیلم کمدی درام نه تن ها می تواند یکی از بهترین فیلم های این لیست باشد، بلکه احتمالاً در میان فیلم های سال 2020 یکی از برجسته ترین ها خواهد بود.

تاریخ عرضه: 18 دسامبر 2020

بازیگران: ادی مورفی، آرسنیو هال، شری هیدلی، لزلی جونز، تریسی مورگان

در میان همه ریمیک ها و دنباله ها، یکی از آثاری که بیش ترین پتانسیل موجود برای موفقیت را دارد، فیلم Coming 2 America است. این اثر در واقع دنباله ای برای فیلم قدیمی Coming to America است. گروه قدرتمند بازیگران و همین طور نویسندگانی که پشت فیلم هستند می توانند امید ما را به موفقیت آن بیش تر نمایند. همچنین کارگردان فیلم یعنی کریگ برور هم که در گذشته سابقه همکاری جالبی با ادی مورفی در فیلم Dolemite Is My Name داشته است، از این جنبه ما را امیدوار می نماید. به همین خاطر انتظار داریم این اثر در میان فیلم های کمدی 2020 عملکرد مثبتی از خود نشان دهد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 995

به "بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2020 که نباید از دست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2020 که نباید از دست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید