نبرد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا با فیس بوک ادامه می یابد

به گزارش پسرک کامپیوتری، اگر چه یک قاضی فدرال در آمریکا شکایت کمیسیون فدرال تجارت این کشور در خصوص انحصارطلبی تجاری فیس بوک را رد کرد، اما پیگیری این موضوع ممکن است ادامه یابد.

نبرد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا با فیس بوک ادامه می یابد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در صورت تمایل می تواند شکایت الحاقی تازهی را بر علیه فیس بوک مطرح کند یا ادعاهای خود را با طراحی یک فرایند قضایی تازه از نو آغاز کند.

ارزش سهام فیس بوک با رد شکایت علیه این شرکت رشد نموده و میزان سرمایه این شرکت در بازار برای اولین بار از یک تریلیون دلار فراتر رفته است.

لیان خان نامزد تازه پست کمیسیونر کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هم فردی است که به طور جدی مخالف کنترل انحصاری فضای اینترنت به وسیله شرکت های عظیم تجاری است و معتقد است آنها اجازه تنفس و رقابت سالم را به رقبای خود نمی دهند.

بنابراین احتمال زیادی می رود که این کمیسیون شکایت تازهی را بر علیه فیس بوک تنظیم کند و برای جدا کردن واتس اپ و اینستگرام از این شبکه اجتماعی دوباره وارد عمل گردد. سخنگوی کمیسیون مذکور تصریح نموده در حال آنالیز شرایط است تا برترین تصمیم را بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1645

به "نبرد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا با فیس بوک ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا با فیس بوک ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید