مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، مردم بومی دره Okanagan اعتقاد دارند که این دریاچه مقدس است. آنها از آب این دریاچه برای التیام درد استفاده می کردند. عده ای تاجر می خواستند یک مرکز اسپا در این دریاچه ایجاد کنند، اما بومی ها دریاچه را نجات داده و امروزه این دریاچه به عنوان مکان مقدس که می توان از دور آن را مشاهده کرد باقی مانده است. در تور کانادا به راحتی می توانید از طریق بزرگراه شماره سه به این دریاچه دسترسی داشته باشید.

مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

اوسویوس شهری زیبا در استان بریتیش کلمبیا در کاناداست که همه آن را به تابستان های گرم، دریاچه های باشکوه، حیات وحش بیابانی منحصربفرد و تفریحات هیجان انگیز می شناسند. در اینجا بیابانی به نام NkMip وجود دارد که تنها محیط بیابانی واقعی کانادا به شمار میرود. به غیر از این بیابان، یک جاذبه منحصربفرد طبیعی دیگر هم هست که گردشگران زیادی را به این ناحیه می کشاند، جاذبه ای که به دریاچه خالدار معروف است! این دریاچه معدنی در شمال غربی اوسویوس در شرق دره سیمیلکامین قرار گرفته است.

در طول تابستان های گرم، بیشتر آب این دریاچه تبخیر می گردد و تجمع این مواد معدنی به شکل لکه هایی در دریاچه نمایان می شوند. در طول تابستان اندازه و رنگ این لکه ها با اندازه تبخیر تغییر می نماید. بسته به مواد معدنی ای که هر کدام از لکه ها از آن تشکیل شده اند رنگ این لکه ها بین آبی، سبز و زرد فرق دارد. افراد بومی ای که در شهر اوسویوس زندگی می کردند نام دریاچه را Kliluk گذاشتند. این دریاچه کمیاب قرن ها به اسم دریاچه ای که مردم را شفا می دهد مورد احترام بود چون مردم اعتقاد داشتند که هر کدام از این دایره ها مواد دارویی خاص و خاصیت درمانی مخصوص به خودش را دارد. قبیله اوکاناگان از آب این گودال ها برای درمان بیماری هایی مثل زگیل، بیماری های پوستی، دردهای بدنی و زخم جنگ ها استفاده می کردند و آنقدر این دریاچه خواص درمانی زیادی داشت که از نظر آن ها مقدس بود. زمین پیرامون دریاچه تا حدود 40 سال مالکیت خصوصی داشت و سال ها در اختیار خانواده ای به نام ارنست نامیت بود این خانواده بعد از مدتی تصمیم می گیرد که از این دریاچه به اسم چشمه آب گرم استفاده کند برای همین مردم بومی این ناحیه تصمیم می گیرند تا بری حفاظت از دریاجه آن را از خانواده نامیت خریداری نمایند. در نهایت در سال 2001 بعد از چانه زنی های بسیار افراد بومی موفق می شوند تا این دریاچه را به قیمت 720 هزار دلار از این خانواده بخرند هدف آن ها برای پرداخت این اندازه پول این بود که از اینجا به اسم یک مکان مقدس و شفادهنده محافظت نمایند.

منبع مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1852

به "مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید