بازسازی خانه: بازسازی و ساماندهی 10 اثر تاریخی در کرمانشاه

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: 10 اثر تاریخی در کرمانشاه بازسازی و ساماندهی می شوند.

بازسازی خانه: بازسازی و ساماندهی 10 اثر تاریخی در کرمانشاه

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه،کیومرث اعظمی معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای بازسازی و ساماندهی آثار تاریخی استان کرمانشاه 2 میلیارد تومان اعتبار در امسال در نظر گرفته شده است.

او اضافه نمود: کانال ساسانی در شهرستان قصرشیرین، مجموعه آنوبانی نی در سرپل ذهاب، تجهیز موزه کنگاور، موزه منطقه ای کرمانشاه، تکیه بیگلربیگی، مجموعه تاریخی بیستون و خانه ساری اصلانی کنگاور از جمله این آثار است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: تعمیر بنا های اضطراری با اعتبار بیش از 200 میلیون تومان در دست اقدام است.

اعظمی گفت: برای حفاظت از مجموعه چنار های شهرستان پاوه که امسال به ثبت ملی رسیدند اعتباری به مبلغ 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1811

به "بازسازی خانه: بازسازی و ساماندهی 10 اثر تاریخی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بازسازی و ساماندهی 10 اثر تاریخی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید