فتاح: تصدی گری ممنوع است، آمار درمانی دردی از مردم دوا نمی کند

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس بنیاد مستضعان با بیان اینکه باید ورود مردم در امور را تسهیل کرد، گفت: بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهاد ها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما در پی تصدی گری در امور نیستیم.

فتاح: تصدی گری ممنوع است، آمار درمانی دردی از مردم دوا نمی کند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران مهندس پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی بازدیدی از نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی منطقه فیروزآباد در جریان فرایند پیشرفت پروژه ها و برنامه های ابلاغی بنیاد علوی در این منطقه نهاده شد.

در این ملاقات گزارشات فرایند پیشرفت منطقه در حوزه های فرهنگی، عمرانی، اشتغال و سلامت به مهندس فتاح ارائه و مسائل بخش فیروزآباد مستقیما با وی در میان گذاشته شد.

فتاح با اشاره به سال های حضورش در کرمانشاه همزمان با ایام جنگ تحمیلی به علاقه ویژه خود به مردم این دیار اشاره نمود و گفت: مردمان این دیار علاوه بر خون گرمی و مهمان نوازی، مردمی انقلابی هستند و این را همیشه ثابت نموده اند.

وی اضافه کرد: به خوبی به مسائل این منطقه اشراف دارم و نهاد آبادانی پیشرفت نیز باید مفاهیم اصیل پیشرفت و آبادانی را در نهاد سازی و تثبیت آن مد نظر داشته باشد.

فتاح ادامه داد: بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهاد ها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما در پی تصدی گری در امور نیستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه ها عنوان داشت: حتما در پروژه هایی سرمایه گذاری می کنیم که با حضور ما آن پروژه به اتمام برسد و مردم بتوانند از برکات آن استفاده نمایند؛ آمار های روی کاغذ دردی از مردم را دوا نمی کند و پیشرفت در منطقه باید برای مردم ملموس باشد.

وی ادامه داد: باور ما این است که مردم، ولی نعمت ما هستند و صاحب این انقلاب؛ منتی بر هیچکس نیست و ما موظف به خدمت هستیم.

فتاح بعلاوه عنوان نمود: برنامه های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرند، پیشرفت و آبادانی در همه امور باید همراه با پیوست های فرهنگی باشد، حتی کار عمرانی ما هم باید با دغدغه فرهنگی باشد و به وسیله مومنین و افراد با ایمان این مفهوم و پیغام منتقل می گردد؛ برای همین است که تاکید ویژه ما به مسجد محوری و استقرار امام جماعت است.

بعلاوه در خاتمه این ملاقات ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دستور دادند تا در زمینه های ارائه تسهیلات قرض الحسنه، بسته های معیشتی، جهیزیه، مبلمان شهری و... اعتبارات ویژه و فوری برای منطقه فیروز آباد در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1961

به "فتاح: تصدی گری ممنوع است، آمار درمانی دردی از مردم دوا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: تصدی گری ممنوع است، آمار درمانی دردی از مردم دوا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید