فاصله دریافت ملوان از کورس مدعیان

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که از تیم های ریشه دار فوتبال کشور است، روز گذشته و در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول میزبان تیم خوشه طلایی ساوه بود که این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم برنده ای نداشت تا امتیازات به طور مساوی بین آنها تقسیم شود.

فاصله دریافت ملوان از کورس مدعیان

این دیدار با تساوی بدون گل به انتها رسید تا شاگردان مازیار زارع که فصل نسبتاً خوبی را سپری می کنند، 17 امتیازی شده و در جایگاه هشتم قرار بگیرند.

تیم فوتبال ملوان که سابقه قهرمانی در جام حذفی کشور و حتی حضور در جام باشگاه های آسیا را هم دارد، در حالی در میانه جدول قرار گرفته تا در هفته های گذشته در جمع مدعیان قرار داشت و به واسطه نتایج هفته های اخیرش رفته رفته به میانه جدول نزول کرد.

آخرین پیروزی ملوان به هفته هشتم و دیدار خانگی آنها با گل ریحان باز می شود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. سفید پوشان انزلی در 4 بازی اخیر خود پیروز نشده اند و با 2 مساوی (خانگی) و 2 شکست (خارج از خانه)، تنها 2 امتیاز از 12 امتیاز گرفته اند تا از بالای جدول فاصله بگیرند.

ملوان در هفته سیزدهم این مسابقات هم کار ساده ای ندارد و باید در کرمان به مصاف تیم مدعی مس کرمان برود. مس در حال حاضر با 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است و دیدار بین این دو تیم از ساعت 14 روز یکشنبه 19 بهمن در کرمان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1405

به "فاصله دریافت ملوان از کورس مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله دریافت ملوان از کورس مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید