عاشورزاده؛ در دو راهی پاس یا مس

به گزارش پسرک کامپیوتری، در حالی که روز گذشته خبر قرارداد عاشورزاده با تیم تکواندو پاس رسانه ای شد،اما ملی پوش سابق تکواندو هنوز با این تیم قرارداد امضا نکرده است.

عاشورزاده؛ در دو راهی پاس یا مس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز گذشته(شنبه- 6 دی ماه) عنوان شد که فرزان عاشورزاده، قهرمان سابق دنیا تکواندو ایران برای حضور در فصل جاری لیگ برتر تکواندو با تیم پاس به توافق رسیده و در رقابت های لیگ برتر تکواندو برای این تیم به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که عاشورزاده هنوز قرارداد خود با تیم پاس را امضا نکرده و با توجه به پیشنهاد تیم مس کرمان در دو راهی حضور در این تیم و پاس مانده است.

سلمان خواجه حسنی، سرپرست تیم مس کرمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ضمن تایید پیشنهاد این تیم به عاشورزاده گفت: خیلی وقت است که به دنبال جذب فرزان عاشورزاده هستیم. حتی یک ماه پیش بر اساس اصول حرفه ای ابتدا با مسئولان کن تیم سابق عاشورزاده مذاکره و پس از اینکه آگاه شدیم او بازیکن آزاد است با خودش صحبت کردیم.

وی توضیح داد: همه شرایط از طرف ما برای جذب عاشورزاده مهیاست اما او 24 تا 48 ساعت وقت خواسته است تا به پیشنهاد ما فکر کند و پاسخ بدهد. در حال حاضر نیز منتظر پاسخ او هستیم تا در صورت مهیا شدن شرایط با او مذاکره حضوری داشته باشیم.

عاشورزاده: آزاردهنده تر از وضع وخیم ورزش در ایران، بی احترامی مسئولان است، تمجید صدای قهرمانان را بشنود

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1344

به "عاشورزاده؛ در دو راهی پاس یا مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشورزاده؛ در دو راهی پاس یا مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید