صدور بیش از 8000 کد فارغ التحصیلی برای دانش آموختگان موسسات غیرانتفاعی ایلام در دو سال گذشته

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/ایلام رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه ایلام گفت: در طول دو سال گذشته، برای بیش از 8000 نفر از دانش آموختگان موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان ایلام، کد فارغ التحصیلی صادر شده است.

صدور بیش از 8000 کد فارغ التحصیلی برای دانش آموختگان موسسات غیرانتفاعی ایلام در دو سال گذشته

علیرضا فاضلی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در دانشگاه ایلام از اسفند سال 1399 تا به امروز 617 دانشجوی کاردانی و کارشناسی، 357 دانشجوی ارشد و 26 دانشجوی دکتری دانش آموخته شده اند و کد فارغ التحصیلی دریافت نموده اند.

وی درباره تعداد دریافت کنندگان موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان گفت: در موسسه باختر از اردیبهشت سال 1398 تا به امروز 1032 کد فارغ التحصیلی و از بدو تاسیس تا سال 1398 نیر 6856 کد فارغ التحصیلی صادر شده است.

رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه ایلام درباره تعداد کدهای فارغ التحصلی موسسه سفیر دانش هم گفت: تا اردیبهشت 1398 ، 617 کد و از سال 98 تا به امروز 85 کد فارغ التحصیلی صادر شده است.

فاضلی با بیان اینکه با شیوع کرونا فرآیند تسویه دانشجویان به صورت غیرحضوری با مراجعه با پیشخوان دانشگاه انجام می گردد، توضیح داد: پس از طی این فرآیند مدرک تحصیلی به آدرس دانشجو پست می گردد.

وی از صدور فرایند تاییدیه تحصیلی به صورت غیرحضوری اطلاع داد و گفت: در ایام کرونا هیچ گونه اختلالی در انجام فرآیند فارغ التحصیلی دانش آموختگان ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش دکتر انگجی مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت عتف با ارسال لوحی از زحمات از رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه ایلام تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1803

به "صدور بیش از 8000 کد فارغ التحصیلی برای دانش آموختگان موسسات غیرانتفاعی ایلام در دو سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 8000 کد فارغ التحصیلی برای دانش آموختگان موسسات غیرانتفاعی ایلام در دو سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید