راه های روستایی به راهداری واگذار شده است

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/فارس مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بر اساس سیاست های وزارت راه و شهرسازی مسئولیت ساخت و توسعه و نگهداری راه های روستایی به راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.

راه های روستایی به راهداری واگذار شده است

جعفر زاهدی شنبه 30 فروردین گفت: شورای عالی اداری بنا به پیشنهاد مشترک وزارت راه و شهرسازی ، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه کشور، با هدف ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در ساخت و نگهداری شبکه راه های روستایی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، وظیفه ساخت و توسعه راه های روستایی و اعتبارات این حوزه را از ادارات کل راه و شهرسازی منفک و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال اجرای این بخشنامه تعداد 78 نفر از پرسنل اداره کل راه و شهرسازی فارس اعم از 11 نفر پرسنل رسمی و پیمانی و 67 نفر قراردادی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان منتقل شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس یادآور شد: طول راه های روستایی استان فارس هم اینک 10 هزار و 928 کیلومتر است که 6 هزار و 412 کیلومتر راه آسفالته، 1025 کیلومتر راه شوسه و 3491 کیلومتر راه خاکی را شامل می شود.

زاهدی اظهار داشت که استان فارس به لحاظ طول راه های روستایی در کشور مقام اول را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 904

به "راه های روستایی به راهداری واگذار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های روستایی به راهداری واگذار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید