خبرنگاران مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان با حضور 6 ایرانی برگزار گردید

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران-خبرنگاران- مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان امروز با حضور 6 ورزشکار ایرانی به صورت مجازی برگزار ونتایج برای اعلام داوری به فدراسیون جهانی ناشنوایان ارسال شد.

خبرنگاران مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان با حضور 6 ایرانی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران؛ تکواندو کاران کشورمان امروز (پنجشنبه) در رقابت های پومسه قهرمانی ناشنوایان دنیا که به صورت مجازی برگزار شد، شرکت نموده و به اجرای فرم پرداختند.

اولین دوره مسابقات مجازی آزاد دنیای پومسه ناشنوایان با حضور مهران تیشه گران رییس فدراسیون ، غلامرضا عزیزی رییس انجمن تکواندو و کادر فنی انجمن در خانه تکواندو برگزار شد.

مریم خدابنده، فاطمه زارع و زهرا ابراهیمی با راهنمایی پریسا خانی به عنوان سرمربی و مرتضی رضا صفت، محمود اکبری و حسین کرمی با راهنمایی نهدی صمدیان تبار در این رقابت ها شرکت کردند.

نفرات منتخب تیم ایران بر اساس رده بندی مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه سالجاری به صورت مجازی برگزار شد، در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

ملی پوشان پومسه ناشنوایان، فرم های خود را در محل خانه تکواندو فدراسیون اجرا کردند که فیلم برگزاری مسابقات طبق استاندارهای اعلامی برای داوری و اعلام نتایج به فدراسیون دنیای ارسال شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1324

به "خبرنگاران مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان با حضور 6 ایرانی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان با حضور 6 ایرانی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید