اطلاعات پروازی کامل سفر به فیلیپین به همراه ویدیو

به گزارش پسرک کامپیوتری، با اطلاعات پرواز برای سفر به فیلیپین آشنا شوید

برای سفر به فیلیپین آماده اید؟ فلیپین سرزمینی بدون مرز خاکی است و از جزیره های فراوانی تشکیل شده است. چندی است که توجه مردم برای سفر به فیلیپین جلب شده است و گردشگران سیاری به این کشور و شهرهایش یا سفر نموده اند و یا نام فیلیپین را در برنامه سفرهای آینده خود نوشته اند. در ادامه این مطلب با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی سفر به فیلیپین را مورد آنالیز قرار دهیم.[/vc-column-text]

اطلاعات پروازی کامل سفر به فیلیپین به همراه ویدیو

اطلاعات پرواز تهران به فیلیپین

برای سفر به فیلیپین می توانید از خدمات پروازی شرکت های هواپیمایی امارات، قطر، عمان ایر و ترکیش استفاده نمایید. پرواز شما در فرودگاه های بین المللی نینوی آکوئینو به زمین می نشیند. تمامی این پروازها برنامه ریزی شده اند به جز پرواز با شرکت هواپیمایی عمان ایر که برخی روزها به مقصد مانیلا پرواز دارد. حداقل زمانی که پرواز به مانیلا طول می کشد برابر است با 13 ساعت و 20 دقیقه.

فرودگاه بین المللی نینوی آکوئینو (Ninoy Aquino International Airport)، یک فرودگاه با کاربری همگانی و مسافری در شهر مانیلا است که بر طبق آخرین آمار منتشر شده از آن، بیش از 19 میلیون مسافر را در سال جا به جا می کند. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم این فرودگاه در شهر مانیلا، مرکز فیلیپین قرار گرفته است. این فرودگاه دارای 4 ترمینال با کاربری مجزا است که از امکانات بسیاری برای مسافران خود چه برای پروازهای داخلی و چه برای پروازهای خارجی برخوردار است.

جز ایرلاین های ذکر شده که مسیر تهران به مانیل و یا به عکس را پوشش می دهند، این فرودگاه شرکت های هواپیمای همچون: ایر چاینا، ایر آسیا، کاتای پسفیک، دلتا ایرلاینز، اوا ایر، … و بسیاری دیگر از ایرلاین های داخلی و خارجی را در خود پذیرا است. از این فرودگاه با وسایل حمل و نقل عمومی همچون: اتوبوس، قطار، مترو و بزرگراه و تاکسی می توانید خود را به مرکز شهر مانیلا و یا هر مقصد دیگری که مد نظرتان هست، برسانید.

با هر کدام از شرکت های هواپیمایی که از ایران به مقصد فیلیپین پرواز دارند، بخواهید سفر کنید هر کدام کلاس های پروازی مختلفی را دارا هستند. کلاس پروازی بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز، صندلی های بسیار راحتی می دهد. اگر قصد دارید در طول پرواز اسناد و مدارکی را مطالعه نمایید و کار کنید، می توانید با چراغ مطالعه مخصوص خود راحت تر به کارهایتان برسید.

صندلی های این کلاس پروازی تا حد امکان به عقب می روند و به تختی 188 سانتی متری تبدیل می شوند. در پروازهای پرواز اکونومی نیز صندلی خود را می توانید تا 18 سانتی متر به عقب تر ببرید تا راحت تر باشید و استراحت نمایید. در طول پرواز گزینه های مختلفی برای سرگرم شدن احتیاج دارید.

با استفاده از منوی تفریح متنوع خود می توانید موزیک های به روز و دلخواه خود را گوش کنید، جدیدترین فیلم های جهان را به تماشا بنشینید، به اخبار گوش دهید و یا این که با بازی های مختلف موجود در سیستم خود سرگرم شوید. در کلاس های مختلف عمان ایر می توانید از صندلی های راحت پروازهای این ایرلاین استفاده کرده و از تمامی خدماتی که در حین پرواز با کلاس های مختلف برای شما از قبل تعریف شده است، استفاده کرده و سفری راحت داشته باشید. کلاس های پروازی سه گانه قطر ایر ویز و شرکت هواپیمایی امارات نیز برای همه معرفی شده اند و در هر سه کلاس پروازی اکونومی، بیزنینس و فرست کلاس دارای امکاناتی متنوع و مناسب هستند که سفر را برای مسافران خود به فیلیپین بسیار راحت و دلچسب می کند.

اگر بخواهید با هواپیماهای شرکت هواپیمایی ترکیش سفر کنید، در پروازهای بین المللی بیزینس کلاس این ایرلاین تا حداکثر 30 کیلوگرم بار و در پروازهای اکونومی نیز تا 20 کیلوگرم بار با خود می توانید حمل نمایید.

در پروازهای عمان ایر نیز بسته به این که پروازتان اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و یا فرست کلاس باشد، مقدار بار مجاز بار نیز از 20 تا 32 کیلوگرم و 1 تا 2 عدد چمدان همراه و کیف دستی فرق دارد. مقدار بار مجاز در پروازهای شرکت هواپیمایی امارات بسته به نوع بلیط اکونومی (بلیط اسپشیال، سیلور، فلکس و فلکس پلاس)، بیزینس کلاس و فرست کلاس از 20- 25-30- 35- 40 و 50 کیلوگرم فرق دارد.

در آخر نیز به مقدار بار مجاز شرکت هواپیمایی قطر می رسیم که در مسیرهای متفاوت، مقدار متفاوتی دارد اما به صورت کلی، در پروازهای اکونومی 30 کیلوگرم، در بیزینس کلاس 40 کیلوگرم و در نهایت در فرست کلاس، 50 کیلوگرم است. ابعاد چمدان در تمامی کلاس های پروازی این ایرلاین برابر با 300 سانتی متر است.

ویدیو زیبا از فیلیپین

دانستی هایی که قبل از سفر به فیلیپین باید آن ها را بدانید!

فیلیپین، یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از 7 هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار گرفته است. کشور فیلیپین در گذشته دور یک مرکز بازرگانی محسوب می شده است و در همان زمان بود که نخستین اروپایی ها به این جزیره آمدند. فیلیپین در حال حاضر یک مجمع الجزایر است که از 7641 جزیره تشکیل شده است. واحد پولی فیلیپینی ها، پزوی فیلیپین است. آب و هوایی گرمسیری و دریایی دارد. شما در سفر خود به فیلیپین می توانید از صخره های دریایی توبوتاها،آتش فشان مایون، مزرعه های پلکانی برنج و تپه های شکلات تماشا نمایید.

سفر به فیلیپین

برای سفر به فیلیپین می توانید به صورت انفرادی، با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور فیلیپین برای سفر به فیلیپین و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا وتماشای فیلیپین، اقدام کنید. در سفر با تور فیلیپین می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر های فیلیپین همچون مانیلا و یا دیگر شهرهای ساحلی آن تماشا کنید. به برترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها تماشای فیلیپین و شهرهای مختلف آن بروید و به برترین رستوران های فیلیپین سر بزنید. در برترین هتل های فیلیپین و شهرهای مختلف آن اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به فیلیپین را در سایت خبرنگاران مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2252

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به فیلیپین به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به فیلیپین به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید