خبرنگاران سپاه 38 پروژه عمرانی و آموزشی را در مانه و سملقان اجرا کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، بجنورد- خبرنگاران- مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این قرارگاه تا به امروز 38 پروژه عمرانی و فرهنگی در دهستان شیرین سو شهرستان مانه و سملقان اجرا نموده که 12 هزار نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

خبرنگاران سپاه 38 پروژه عمرانی و آموزشی را در مانه و سملقان اجرا کرد

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سرهنگ محمدرضا شجاع روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: برای اجرای این تعداد پروژه 21 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تعهد این قرارگاه برای محرومیت زدایی در این شهرستان را اجرای 90 پروژه بیان کرد و گفت: با صرفه جویی های اجرا شده در سرفصل اعتبارات، بیش از 150 پروژه اجرا شد.

سرهنگ شجاع اضافه کرد: در مجموع برای این اجرای این میزان پروژه 100 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده بود که از این میزان 45 میلیارد ریال تخصیص یافت؛ نیکوکاران هم 300 میلیارد ریال یاری کردند.

وی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان شمالی در پی فرمایشات رهبری مبنی بر شناسایی هزار نقطه محروم در کشور، چهار دهستان با 150 روستا را شناسایی نموده است.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این قرارگاه همچنین 6 مدرسه با صرف چهار میلیارد و 300 میلیون ریال از محل یاری های نیکوکاران و اعتبارات آموزش و پرورش تجهیز و زیباسازی شده است.

وی اضافه کرد: مبلغ پنج میلیارد ریال ریال برای برطرف کامل محرومیت زدایی در دهستان شیرین سو احتیاج است.

مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 963

به "خبرنگاران سپاه 38 پروژه عمرانی و آموزشی را در مانه و سملقان اجرا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپاه 38 پروژه عمرانی و آموزشی را در مانه و سملقان اجرا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید