خبرنگاران دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، کرج - خبرنگاران - دبیر برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان گفت که دانشگاه خوارزمی مستقر در کرج میزبان برگزاری نخستین جشنواره ایده های کسب و کار ارزان در اواخر اردیبهشت ماه سال 1400 شده است.

خبرنگاران دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سید حسین حسینی لواسانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با آغاز فراخوان جشنواره ایده های کسب وکار ارزان و آغاز به کار دبیرخانه این جشنواره در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی، اضافه نمود: در دهه اخیر ، بخاطر رشد ذهن مالی جامعه و فشارهای مالی و نیز درصد بالای بیکاری، بحث کار و درآمد به طور جدی برای هرفرد و به طور خاص دانشجویان مطرح است.

وی گفت: پیرو این دغدغه، دانشگاه خوارزمی به همت طرح مهارت و درآمد دانشجویی(مدد) و مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه و با حمایت موسسه ماهان ،جشنواره ای با موضوع ایده های کسب و کار ارزان راه اندازی نموده اند.

حسینی لواسانی گفت: جشنواره با شعار اندیشه ای متفاوت در آغاز کسب وکار با سرمایه ای اندک(سه تا پنج میلیون تومان)، پذیرای طرح های کسب و کار پیشنهادی اقشار جامعه است و به برترین ایده ها ، جوایزی معادل یک تا سه برابر سرمایه اولیه اعلامی ، اهدا می نماید.

وی اضافه نمود: جشنواره در سه محور دانشجویی، اساتید و آزاد (غیر دانشگاهی) طراحی شده ضمن اینکه شرکت در جشنواره مختص به دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی نیست و برای عموم دانشگاهیان و اقشار جامعه آزاد است.

دبیر برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان گفت: دبیرخانه جشنواره تا18فروردین ماه 1400 ، پذیرای ایده های شما است و زمان برگزاری جشنواره 28 اردیبهشت ماه1400 می باشد.

حسینی لواسانی به شاخص های آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اشاره نمود و بیان داشت: کم هزینه بودن، بازارپسند بودن ایده وطرح کسب و کار، سهولت در راه اندازی طرح و ورود به بازار، قانونی بودن کسب و کار پیشنهادی، دوره کوتاه بازگشت سرمایه و میزان اشتغالزایی طرح از جمله این شاخصه ها می باشد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر ازنحوه ارسال آثار و شرکت در جشنواره می توانند به سامانه اطلاع رسانی دانشگاه خوارزمی مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1491

به "خبرنگاران دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید