حرکت عجیب هالند و نامزدش در جشن قهرمانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرورزشی نوشت: بعد از قهرمانی در لیگ برتر، اعضای تیم منچسترسیتی و شرکای زندگی آنها در کلوپی شبانه دور هم جمع شدند. مهمانی بلافاصله بعد از سوت سرانجام بازی در رختکن سیتی با سِرو نوشیدنی ها و خوردن پیتزا شروع شد. و جشن در کلوپ شبانه منچستر ادامه یافت و هالند با لباسی غیر معمول مشاهده شد.

حرکت عجیب هالند و نامزدش در جشن قهرمانی

این مهاجم 22 ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک تر به نظر می رسید، را همراهی می کرد. پدرش آلفه اینگه هالند که از نزدیک شاهد به دست آوردن اولین مدال قهرمانی پسرش در لیگ برتر بود، هم در این مهمانی حضور داشت.

فیل فودن، کایل واکر و جان استونز همگی در کنار شریک زندگی خود دیده شدند. ریاض محرز با همسرش تیلور وارد، که دارای سه میلیون دنبال نماینده در اینستاگرام است، همراه شد. و برناردو سیلوا با نامزدش اینس توماز به جمع هم تیمی ها اضافه شد. این زوج قرار است در ماه جولای در پرتغال با هم ازدواج نمایند. مانوئل آکانجی که اولین قهرمانی خود را با سیتی جشن می گیرد، به همراه همسرش ملانی ویندلر وارد شد. رودری و شریک زندگی اش لورا نیز به همراه کاپیتان ایلکای گوندوغان و همسرش سارا ارفاویی در مهمانی حاضر شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2178

به "حرکت عجیب هالند و نامزدش در جشن قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت عجیب هالند و نامزدش در جشن قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید