ثبت سفارش 355 هزار کتاب درسی دانش آموزان کرمانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت:تا به امروز 355 هزار و 453 مورد ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان استان کرمان صورت گرفته است.

ثبت سفارش 355 هزار کتاب درسی دانش آموزان کرمانی

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ سید قوام رضا میرحسینی اضافه کرد: هنوز ثبت سفارش کتاب 117 هزار و 143 دانش آموز استان انجام نشده و بیشترین درصد ثبت سفارش کتاب مربوط به شهرستان های بافت، انار، رابر، نوق و ارزوییه است و ثبت سفارش برای پایه های هفتم و دهم هم از 6 تیر 1400 آغاز می گردد.

وی در مورد دو مقوله علم و معرفت گفت:در کاربرد محاوره ای هر دو واژه علم و معرفت یک معنا می دهد اما در واقع تفاوت بسیار دارند، علم به معنی مقدار دانسته های ما است که قبل از آن هیچ آگاهی نداشته ایم، نسبت به توضیح وظایف مان که مطالعه شان می کنیم، علم و آگاهی پیدا می کنیم که قبل از آن نمی دانستیم و با مطالعه این بخشنامه ها جهت خود را در راستای هدف ریل گذاری می کنیم، بسیاری از ما علم پیدا می کنیم، اما به معرفت دست نمی یابیم که مهمترین مثال واقعه عاشوراست که تعدادی نگاه مادی داشتند اما آن چه نداشتند معرفت دینی بود که باعث شد آن مصیبت عظیم رخ دهد.

وی گفت: آنچه سبب موفقیت می گردد علم توام با معرفت است، زمانی اهداف در تراز نظام ما محقق می گردد که شناخت کافی داشته باشیم، سند تحول بنیادین به ما می گوید هدف اصلی از دستگاه تعلیم و تربیت چیست؟ که باید طبق آن انسان، به جامعه تحویل دهیم.

میرحسینی اضافه کرد: معرفت خداوند بالاترین معرفت است قبل از پیدا کردن معرفت خداوند باید حقیقت خود را بشناسیم تا به حقیقت خداوندی برسیم.

وی با بیان این که ساماندهی نیروی انسانی را از هفته گذشته از شهرستان رفسنجان آغاز نموده ایم، گفت: آنچه مهم است کیفیت بخشی به فعالیت های آموزش و پرورش است، سال جاری کلاس افزایشی نخواهیم داشت، افزایش غیر موظف نداریم، ساماندهی یکپارچه آموزش متوسطه، بازنگری شاخص های نیروی انسانی، بازنگری احکام کارکنان و...باید در نظر گرفته گردد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان توضیح داد:جابجایی به اسم حلقه اصلی ساماندهی نیروی انسانی نباید موجب مازاد نیرو در مقصد و کمبود نیرو در مبدا گردد، در مورد نیروهای تازه تا تعهد استخدام تمام نشده نمی توانند در چرخه جابجایی شرکت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1650

به "ثبت سفارش 355 هزار کتاب درسی دانش آموزان کرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت سفارش 355 هزار کتاب درسی دانش آموزان کرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید